Gå til innhold

slutte sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) Skal slutte å røyke nå på lørdag... skal bruke morgendagen på å forberede meg litt :) Må handle litt lure ting å tygge på etc til røyksuget kommer :) Men syns det er motiverende å ha noen å slutte sammen med :) Noen andre som tenker på at de må slutte nå, som vi bli me?

klem "nåerdetnåk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil også slutte å røyke:). Det er så vanskelig!! Vi prøver å bli gravide, og jeg veit at jeg må slutte. Hadde egentlig tenkt å slutte denne uka, men ikke greid det. Har trappet veldig ned da, fra 15 om dagen til 2 om dagen. Men de 2 er vanskligere enn jeg trodde..

Skrevet

I dag er det lørdag... Hvordan går det med deg??

Skrevet

Ikke røyka ennå.. skal bort i kveld, blir tøft å holde seg. Du da? Vært røykfri idag?

Er du gravid, prøver eller bare vil du slutte? Jeg er prøver..

Skrevet

Jeg er svært gravid, og burde ha slutta for lenge siden... Men sliter så sinnsykt med å få det til. Noen dager er jeg kjempeflink, andre ganger ryker jeg fullstendig. Og alltid like deppa og full av plager fordi jeg ikke får til å slutte.

Det største problemet mitt er at jeg er så trøtt og sliten hele tiden, og da har du ikke mye selvkontroll...

Håper det går godt med deg i kveld!! Og hvis du tenker på å tenne en røyk, så tenk godt over om den egentlig vil gjøre kvelden noe kjekkere... ;o)

Skrevet

jeg er også gravid å slutta å røyke når jeg fikk positiv test,å d har gått mye bedre enn forventa...di første 3 dagene va ikke kjekke...var hissig som bare d å hadde skikkelig hete tokter å diverse..hehe...men,nå går d så mye bedre å jeg er glad for at jeg tok d skrittet for babyen min sin del..jeg har røyka i di andre svangerskapene mine å alle barna mine har vært stooore når di ble født å ingen av dem har vært noe spesielt syke utenom forkjølelse å influensa da...bank i bordet for d...så nå ska d bli spennende å se hvordan denne blir da,nå når jeg ikke røyker :) gleder meg så til å få babyen men,er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...