Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 hei Skal slutte å røyke nå på lørdag... skal bruke morgendagen på å forberede meg litt Må handle litt lure ting å tygge på etc til røyksuget kommer Men syns det er motiverende å ha noen å slutte sammen med Noen andre som tenker på at de må slutte nå, som vi bli me? klem "nåerdetnåk:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 jeg vil også slutte å røyke:). Det er så vanskelig!! Vi prøver å bli gravide, og jeg veit at jeg må slutte. Hadde egentlig tenkt å slutte denne uka, men ikke greid det. Har trappet veldig ned da, fra 15 om dagen til 2 om dagen. Men de 2 er vanskligere enn jeg trodde..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 I dag er det lørdag... Hvordan går det med deg??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ikke røyka ennå.. skal bort i kveld, blir tøft å holde seg. Du da? Vært røykfri idag? Er du gravid, prøver eller bare vil du slutte? Jeg er prøver..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er svært gravid, og burde ha slutta for lenge siden... Men sliter så sinnsykt med å få det til. Noen dager er jeg kjempeflink, andre ganger ryker jeg fullstendig. Og alltid like deppa og full av plager fordi jeg ikke får til å slutte. Det største problemet mitt er at jeg er så trøtt og sliten hele tiden, og da har du ikke mye selvkontroll... Håper det går godt med deg i kveld!! Og hvis du tenker på å tenne en røyk, så tenk godt over om den egentlig vil gjøre kvelden noe kjekkere... ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 jeg er også gravid å slutta å røyke når jeg fikk positiv test,å d har gått mye bedre enn forventa...di første 3 dagene va ikke kjekke...var hissig som bare d å hadde skikkelig hete tokter å diverse..hehe...men,nå går d så mye bedre å jeg er glad for at jeg tok d skrittet for babyen min sin del..jeg har røyka i di andre svangerskapene mine å alle barna mine har vært stooore når di ble født å ingen av dem har vært noe spesielt syke utenom forkjølelse å influensa da...bank i bordet for d...så nå ska d bli spennende å se hvordan denne blir da,nå når jeg ikke røyker gleder meg så til å få babyen men,er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå