Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si hva dere vil om nesespray og sprøyter, men jeg blir gal av denne rugingen. 14 dager føles som en evighet. Jeg kjenner etter symptomer som gjør at håpet går opp og ned. Dessuten har jeg fått diagnosen "innbilt svangerskap" av mannen siden jeg tenker mat hele tiden og er trøtt.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jotakk, jeg synes også at rugingen er det verste. Skikkelig nervepåkjenning, som en eksamensfølelse, synes jeg. Spray og sprøyter er mer konkret, da er man på vei og gjør noe håndfast. Men ventingen...! Håper det gir resultater! :-)

Skrevet

Må si meg enig med dere der, medisinerigen er ingenting mot det å gå å ruge å kjenne på alt som rører seg i kroppen, doen ble min største fiende va like nervøs hver gang naturen kallet, har mensen komt eller ikke.!!!!!! En ting til som jeg synst va sikkelig slitsomt og det va alle meldingene, spørsmålene som kom ang om jeg va blitt gravid eller ikke, satte selvfølgelig veldig pris på omtanken i fra mine nærmeste men det va kjempe slitsomt med, så denne ganen er det bare jeg, samboeren min, mora mi og sjefen min som vet noe som helst rett og slett for å slippe alle spørsmål under rugingen.

skal prøve ett fryseforsøk i Haugesund, vist alt går etter planen skal jeg reise og sette inn egga på Tirsdag får vite om egga overlever på mandag kl 10 sååååå spent!!!!!!

Skrevet

Takk for svar:-) Hjelper å klage litt og bli hørt!! He, he enig med deg håp-74 at dobesøk er nervepirrende. Er ikke så nærme 14 dager ennå, men husker det fra sist. Og det værste er at symptomene på graviditet er samme som start på mens, så det er jo egentlig unødvendig å kjenne etter. Lykke til med dere også, jenter.

Skrevet

Ja, denne ventetiden er helt uutholdelig!! Føler hele livet står på hold og jeg får liksom ikke gjort noe før jeg vet hva utfallet blir. Heldigvis skal jeg reise bort i helgen slik at tiden går litt raskere. Jeg skal teste på Riksen på onsdag, men jeg regner med at jeg fint kan teste hjemme mandag eller tirsdag.Jeg hadde uttak 30. april og innsett 2. mai. Jeg. ruger nå på to middels gode embryos så jeg har nok en redusert sjanse i utganspunktet.

Når skal dere teste? Det hjelper å ha noen å snakke med som vet hva dette dreier seg om. Føler ikke det er så lett å involvere andre i hvordan jeg har det for tiden.

Skrevet

Lykke til! Et ok embryo kan bli en velskapt baby, så all grunn til å håpe det beste. Man blir så skuffa om det ikke går likevel, så man kan likegodt håpe i det lengste.

Jeg satt inn tors 30 april og tenkte å vente til torsdag med testing som de sa på sykehuset. Ved slike forsøk som har gått rett i d... har jeg uansett fått tidl mens. Så om det skjer igjen får jeg svar tidlig neste uke...

Vi får komme oss gjennom helga, så er vi et langt skritt nærmere:-) God tur!

Skrevet

Hadde innsett i dag og har starta rugetia... Ja e spent på korsn dagan blir, men trur nok eg skal holde meg i en del aktivitet spesielt vesst været blir bra å se om dagan blir bedre..

Skal ta blodprøve 27 mai, men kanskje eg tar en test før det... Flere som gjør det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...