Gå til innhold

I`m back :) Jobb i fremtiden, hva skjer(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var IKKE gravid som jeg spurte om her inne for en stund siden..som jeg regnet med var det bare min egen frykt som slo inn. :))

Kan noen se om de får opp noe ang jobb på meg? Hva slags yrke/nytt yrke(?) Aner ikke hva jeg skal gjøre når jeg sender lillemor i barnehagen :/ sluttet å jobbe 2 mnd før jeg ble gravid (fordi firmaet ble lagt ned) og mens jeg gikk gravid var det jo umulig å få seg jobb. Så hva gjør jeg når den tid kommer? :)) Noen som får opp noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia, det var hyggelig og se deg igjen her inne=)

Jeg er kjempe syk nå, men skal prøve meg=)

Jeg får opp at du får deg jobb etter at lillemor begynner i bhg. Dog er det ikke drømmejobben, men det er noe midlertidig som gir inntekt.. Jeg føler at situasjonen ikke kommer til og bli langvarig, og at du får noe langt bedre ganske fort..

Mer får jeg ikke opp nå... Men kan jo alltids prøve meg igjen når formen er bedr=)

Men du, er jeg gravid? Event. når blir jeg det? kjønn?

280384

Skrevet

Men kjære deg, du trenger da ikke bruke energi på meg om du er i dårlig form da! Nå får jeg bare dårlig samvittighet :/ men tusen takk! Drømmejobben, er vel å starte noe for meg selv..ser for meg at jeg ender opp bak en butikkdisk når jeg går ut i jobb igjen. Men vet ikke helt hva slags butikk..er jo helt grønn på hvor jeg burde søke :)

Jeg får ikke opp at du er gravid nå jeg altså..ser du må vente noen mnd til kanskje(?) Må "lade" meg litt opp her inne igjen..hehe, den lille sansen min fungerer utmerket i hverdagen, men med engang jeg setter meg ned her for å "spå på kommando" så må jeg liksom sitte her litt å kjenne på ting en stund først!

Føler at det er noe som blokkerer meg litt hos deg..noe du tenker veldig på? Eller er det det at du er i veldig dårlig form kanskje?

Skrevet

Du får et jobbtilbud en stund føre du planlegger bh til den lille tenker jeg. Det bør du ta i mot, senere ser jeg annen jobb på deg

Skrevet

Tror det tar litt tid før du får deg jobb.

Krangler du litt med typen eller noe?fikk opp litt makt kamp/krangling nemeli...litt sinne,men blir bra til slutt:)

Du må ha litt humor,tenke litt nytt, å stole på deg selv.Du har god intuison så stol på den:) Så meget mulig du starter noe for deg selv.

Ser du noe på meg? Graviditet,kjønn? 300482

Skrevet

jeg hadde jo ikke gjort det om jeg ikke hadde villet=) Ikke noe og ha dårligsamvittighet for!

Butikk var det jeg følte også.. Men trur ikke det er langvarig altså!!!

hmm.. Mange som sier jeg er gravid nå.. Det er 7uker siden sist mens.. Men får bare negativt på g.tester.. Men Jeg er jo ikke den som ikke får mensen liksom.. så skjønner ikke dette helt.. Jeg for min del nyter og ikke ha mensen da.. etter 11.5uke med besøk.. så da...

Kan nok være at det er fordi jeg er dårlig ja.. Jeg er skikkelig dårlig også vøtt.. =(

ha en fin kveld

klem

Skrevet

Kan jo godt hende du er det da ::o) selv om jeg ikke får opp noe på deg! Spørs jo det..jeg gikk selv nesten en mnd over tiden engang..var ikke gravid da, skyltes stress :) pleide alltid å ha den regelmessig, så jeg var nesten bombesikker på at jeg var gravid. Men for all del, er jo kjempekos om du er det!! Håper det! :)

Er du skikkelig dårlig altså..i grunn så merkes det litt her ja :/ får håpe det bedrer seg! Du får ha god bedring og slappe av resten av kvelden :)

Klem!

Skrevet

Hmm, nei kan ikke akkurat si det :) litt diskusjoner om dagen ja, men det har ikke "med oss 2" å gjøre.

Humor har jeg nok av, det å tenke nytt er ikke alltid like lett :) Har masse planer og ideèr jeg går og gnager på, men er vel redd for å hoppe i det..kanskje litt redd for å mislykkes. Er ikke alltid like lett å vite hvilken tanke man skal følge :)

Mulig jeg er heeelt blokkert i dag, får liksom ikke opp noe..er du prøver?? Ser et par barn hos deg, 2 eller 3 tilsammen..begge kjønn er representert. Men ser ikke helt når :/

Skrevet

Er prøver ja(nettop startet)har to jenter.

Fikk hverfall opp at du må stolre på deg selv,å du har svarene i deg;)

Skrevet

Jeg tror du får et jobbtilbud, men usikker på om du blir og ta den, ser søknader så tror du blir å søke på en del jobber.Føler usikerhet, tror du blir å tenke litt på hvilken jobb du skal velge, og det kan være lurt. Litt samme følelse som monca84, tror ikke det blir drømmejobben med det første, men noe midlertidlig. Ser en greit betalt jobb, føler trivsel så tror du vil jobbe minimum et år på den jobben.

Får du opp noe på meg?

Er jeg gravid? Hvis ikke får du opp noe mnd? Kjønn? antall barn?

Takk:) 30.11.87

Skrevet

Hmm, da er jeg rimelig sikker på at det kommer en tredjemann.

Jada, det er jeg fullstendig klar over selv..har hørt det der tusen ganger-så det stemmer nok :)

Skrevet

Du har ikke tenkt på servitør, cafe, spisested? det kom plutselig..vet ikke hvorfor..

Skrevet

Nei :) absolutt ikke..har jobbet i utelivsbransjen før + på restaurant og det er jeg nok ferdig med. Er ikke noe for meg egentlig :)

Skrevet

Vil jeg trives men bare jobbe ett år? :o

Får ikke opp noen graviditet på deg akkurat nå, tror det må gå litt lengre mot juletider. Tror nok du får endel barn..3 t.o.m kanskje 4 om du vil :) Begge kjønn, gutt står sterkest får jeg opp-så guttene i flertall antagelig. Skal prøve igjen senere jeg, er så utafor nå :P

Skrevet

Som sagt vet jeg ikke hvorfor resturantbransjen og kafe kom opp, kanskje fordi du ikke vil jobbe med det. Jeg tror ikke en jobben du får først vil være "drømmejobben", så du vil nok ikke jobbe så lenge der, det blir mer en midlertidlig jobb,men pga trivsel tror jeg du blir der en stund, derav minimum et år. Ble det tydeligere for deg?:) Kan stemme at det ikke blir noen barn med det første, vi skal ikke prøve på en stund, uvist hvor lenge vi skal vente. Når det kommer til barn ønsker vi oss 4, om det blir så mange vil tiden vise.

Skrevet

Godt mulig, eller at du fikk det opp siden jeg har jobbet med det. Har hatt det som en bi-inntekt i nesten alle år.

Ja, da skjønner jeg litt mer her :) Regner ikke med drømmejobben med det første, heller det å bare komme seg ut i jobb..så jeg kommer i gang igjen. Sånn med engang er jeg ikke så kresen på hva jeg får..det er vel heller på lengre sikt jeg må ha noe jeg virkelig liker!

Hmm, ja..da får man bare vente :) Tror dere kan ha godt av å vente litt også, føler det er rett. Mulig det kan skje noe uten at det er "planlagt" her også..barn ser jeg i hvertfall hos dere :) koselig med stor barnefamilie :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...