Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann;) Er 32 uker på vei, førstegangsfødende og lagt på meg 12 kilo.. Har en del vann i kroppen så vet ikke om det har noe å si for vekten,men tenker ikke så mye over det.. Så lenge vi begge er frisk så tar jeg heller kampen med vekten etter lillegutt er komt ut:P

Jeg venter nummer to og har til nå i uke 32 gått opp 5 kilo. Synes det er altfor lite. I første svangerskap gikk jeg opp ni kilo. De rant av på to uker. I tillegg gikk jeg ned ni til og så litt skrapa ut siden jeg var normalvektig før jeg ble gravid. Vet at amminga tar på kroppen, så synes ikke man skal bekymre seg sånn for at man legger på seg i svangerskapet. De fleste av oss trenger det!

Annonse

• 2 uker senere...

Venter mitt andre barn og er i uke 33, har lagt på meg 6 kg. Jeg prøver å trene og å spise normalt og sunt. La vel på meg ca 10 kg med førstemann, syntes det var veldig passe:)

Men som flere av dere sier, det viktigste er at nurket i magen har det bra!!

er i uke 32 og har lagt på meg ca 16 kg til nå.. er førstegangs. Mente selv at det var litt mye, men la på meg 8 kg de tre første mnd, sånn helt uten grunn føler jeg selv. Er jo forsiktig med hva jeg spiser, og prøver å bevege meg mest mulig. Hadde jo en rimmelig aktiv jobb med små sfo barn frem til uke 28, da ble jeg veldig plaga med bekkenløsning. Så nå sitter jeg hjemme da.. men hadde "bare" lagt på meg 4 kg den siste mnd, og føler det var veldig ok siden jeg ikke jobber lenger, og bevegeligheten er noe begrenset.

Trøster meg med at jeg vet at jeg vil greie å kvitte meg med kiloene rimelig fort etterpå:)

Vi er så fine att;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...