Gå til innhold

Er så vàr for symptomer, stikninger, verking i magen... Hvordan fikser dere dette?

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Er veldig bekymret og både gruer og gleder meg til UL/første time på gyn torsdag om 1 uke - da er jeg 6+0... redd for at det skal skje igjen - men samtidig har jeg en følelse på at dette går bra, føler det sliter meg litt i to her...

Hvordan fikser dere dette?

Er i dag bare 5+0

Håper noen kan svare meg...

Fortsetter under...

Off.... Føler med deg har selv gått gjennom 4 SA, så det å være overnervøs vet jeg alt om, går å føler på vær minste lille ting er nå 7+5 å d er skikkelig kaos i hodet mitt... Det jeg har funnet ut er at det å være opptatt med noe hjelper meg å styre tankene vekk på andre ting... Men så kommer d en stikkning å tankene er tilbake, så nei noe lett er det ikke men som sagt prøv å finn på noe gå en liten tur, les en bok eller bare d å være med gode venner er det som har fungert for meg, så må du rett å slett bare ta en dag av gangen...Ellers anbefaler jeg deg å forsette å skrive å spørre inne på de forskjellige forumene er masse god støtte å finne her inne ....Masse lykke til videre...skal krysse fingrene for deg jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...