Mikkemafian Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei.. Er bare innom her og kikker litt. Tenkte jeg skulle gi deg en liten oppmuntring.. Jeg har selv en mann med dårlig kvalitet på svømmelaget, og vi prøvde veldig lenge uten utredning. Da svaret kom, ble det ICSI på oss og vi hadde heldigvis full klaff på første forsøk. Den lille luringen vår er nå 1,5 år, og vi ville jo så gjerne ha søsken. Jeg ble gravid spontant 6 mnd etter fødselen. Dette var jo veldig overraskende, siden vi ikke trodde at det kunne skje. Dette endte ikke så bra, og vi mistet i MA. Så hadde vi et fryseforsøk i november som var mislykket. Skulle til igjen med et fryseforsøk til, men da fikk jeg aldri mensen fordi jeg var blitt gravid igjen. Det var også kortvarig glede, og jeg ringte igjen til fertilitetsklinikken og fortalte at vi ville ha fryseforsøk. Skulle bare vente på at mensen kom igjen etter spontanaborten først. Noe den aldri gjorde... Da var jeg jammen blitt gravid igjen, og denne gangen ser det ut til å gå bra. Er 18+5 og skal snart på ordinær ultralyd. Vi har altså klart å bli gravide 3 ganger spontant i løpet av 7 mnd!! Så selv om kvaliteten er dårlig så er det virkelig håp. Jeg ble jo ekstra lei meg da jeg mistet fordi jeg aldri i verden hadde trodd at vi skulle klare det igjen!! Men verden er underlig noen ganger.. Når nestemann er født, må jeg vel begynne med prevansjon;) Lykke til!! Håper dere lykkes snart
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Tuusen takk for fine historie Bare styrke min tro om at innen 3 år e eg garantert blitt mamma!! (97% e blitt foreldre etter 3 år i følge statistikken!)
blirjegsnartmamma Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk Trilletralle Jeg vet det er håp, og jeg er egentlig ved ganske godt mot.. Det er verre med mannen min stakkar.. Er godt å se at det har lykkes for andre Håper jo det klaffer "naturlig" for oss også.. Tror han nå gruer seg mest til å levere ny prøve.. Det var grusomt for han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå