ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 ble gravid i pause mnd??? huff, jeg er ferdig med en pp med dobbel pergo og jeg fikk tr idag=( den pp som jeg har begynt på idag skal være uten pergo, og jeg har absolutt ikke troa på dette.... Noen som kan komme med en solskinns historie??? Jeg har ikke el av meg selv...... og har derfor ikke troa på dette heller....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Uff, så trist at du fikk TR:´-( Pausemnd fra pergo er skikkelig kjipt! Er akkurat ferdig med en pausemnd selv, og skal endelig i gang med dobbel kur igjen. Men jeg har lest om en del som har blitt gravid i pausemnd, og jeg vet om en som ble gravid med tvillinger da hun hadde pause:) Så det er håp! Masse lykke til!
ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 tusen takk for det=) jeg håper jo på at det skal skje noe i pause mnd, men vi får se... kanskje jeg skal prøve å ta solviepect..... hostesaft.... har hørt at det skal hjelpe også=)=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Ja det er jo verdt å prøve:) Vurderer å prøve det selv denne mnd. Krysser fingrene for deg!
ida87_thea_andrine Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk=) Jeg vet ikke om du tror på sånt, men ringte til spå telefon i stad for jeg blir så deprimert... og hun sa at jeg kom til å bli gravid mellom 15. juni og til bursdagen min som er 25. november, men på slutten så sa hun at hun også slet med å bli gravid, men hun tok solviepect og da klaffet det for henner.... så spurte jeg om vi måtte ha noe form for hjelp for å bli gravid og da sa hun at det så ut som det holdt med hormon tabletter og at vi skulle klare det på egenhånd nå.... så sa hun at jeg burde prøve sånn hostesaft. Det skal jeg gjøre!!!! kanskje hun så at jeg kom til å teste den datoen og at det klaffer denne pp med solviepeckt??? 15 juni er ca 1 uke etter evnt ikm så det kan jo stemme???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå