Ranni Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Min 1 måned gamle gutt drakk etter startvansker fra begge puppene ca hver annen time, men de siste dagene har han sovet lenger og vil bare ha en pupp om gangen. Gjør seg stort sett raskt ferdig (5 minutter noen gange) og ligger ikke lenger og kosesuger som han pleide. Jeg har vekket ham etter ca 2,5 timer på dagen for å få mat og noen ganger virker det som han er ganske sulten. Har skiftet bleie på ham og prøvd å få ham til å ta en pupp til, men med noen få unntak lukker han munnen bestemt igjen eller lar bare puppen ligge i munnen uten å die i det hele tatt. Han er litt tett i halsen, men det virker ikke som det hindrer suginga. Kanskje gjør det svelgingen litt vanskeligere. Skal jeg la ham sove? Hvor lenge? Hva hvis dette gjør at produksjonen min går ned (jeg har ikke store mengder melk, men han har gått bra opp i vekt hitill og ikke skreket etter mer så nok tror jeg det er)? Er han syk som ikke vil ha pupp like ofte som før, eller er det normalt at det endrer seg så tidlig?? Han har mast lite etter puppen siste dagene, men det kan jo være fordi jeg kommer ham i forkjøpet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå