Gå til innhold

nytt å bedre liv!! ihvertfall ang vekt;)

Anbefalte innlegg

mandag denne uken begynte jeg!

knekkebrød og magert pålegg til 4 måltider og middag med familien.. mye frukt og grønt..

drikker masse vann og lurer innimellom på om jeg er gravid igjen siden jeg løper på do hele tiden, men det er jeg ikke! hehe..

jobber på shell/7 eleven så fristelsene er jo rundt meg hele tiden men er kjempe flink å rører ikke noe snop el brus! knasker på gulerøtter..

skal kose meg i helgene med oppskjærte grønnsaker og holidaydipp i kesam.. og vil ikke kutte ut middagene med familien. men ikke ha det samme inntaket som før! spiser og lett youghourt.. er blitt flink å gå tur og;) skal veie meg mandag morgen.. var på 82 kilo på mandag så skal klare å vente til neste mandag med å veie meg første gang..

lykke til dere der ute;) og lykke til til meg selv;)

Fortsetter under...

Opplegget ditt er ganske kilt mitt, jeg spiser magert pålegg og grovbrød (Ingers rugbrød). Vanlig sunn middag sammen med familien, men følger tallerkenmodellen. Det funker fint.

Mye frukt, grønt og vann:-)

Lektot doppler: kostholdet blir vel variert selv om man spiser knekkebrød. det er jo påleggen og middagen som vil bestemme om det blir et variert kosthold. Da tenker jeg på kjøtt, fisk, melkeprodukter, grønnsaker og frukt.

varierer veldig på middag og tenker ikke slanking i forhold til hva jeg lager siden det er til hele familien. men jeg spiser meg ikke lenger mer enn mett...

og varierer på pålegg.. går nok over til grovt brød om en stund men dette er for å begynne med noe.. og det virker som det funker til tross for at dt er bare gått 4 dager..

bekks: hvor lenge har du holdt på? gått ned mye?

hehe...har drevet til og fra en stund....

Men denne runden er begynte jeg mandag som var. Så nå er det spennende og se om det blir noe vektnedgang mandag som kommer. håpehåpe:-)

Nå er jeg skikkeleg motivert, og håper det skal hjelpe. Motivasjonen har nemmeleg vore borte den siste tide, har drevet bare delvis, men det går jo ikke.

Denne uka har jeg vært veldig flink. I dag har vi kost oss med taco - uten ost, med kesam og kyllingkjøttdeig. Begrenset inntaket av tortilla/shell. Men måtte kose meg med litt guaquamole. Men det er jo fredag. men det er den ensete kosen i dag. I mårgenkveld skal jeg kose meg med en liten sjokolade. Ellers er jeg streng med meg selv. Trener mye har jeg også gjort, og skal fortsette med:-)

Ingers rugbrød (fibermat.no) er absolutt til å anbefale. mettende og godt brød:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...