Gå til innhold

pergotime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er jo ikke akkurat ass.befruktning dette, eller.... Har blitt gravid med pergotime flere ganger , men det har gått galt nesten alltid - har bare en unge og vil så gjerne ha en til. Var og fikk ny resept for en god stund sien, men har ikke følt meg klar til å begynne for de to siste svangerskapene har gått galt seeeeent. Men; tror de på senter for barnløshet tror at jeg kan alt som man bør kunne i forhold til pergotime, men jeg har faktisk glemt hvilke syklusdager man bør ha samleie. Kan noen svare på det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

annenhver dag fom dag 10 :-)

Lykke til!

Vet du hvorfor du mister? Får du noen ekstra oppfølging pga det?

Skrevet

Fra dag 10 etter man har begynt på pergotime eller fra dag 10 etter første dag i mensen? Sorry altså, men er ikke helt i takt.

De vet ikke hvorfor jeg mister. Mistet i uke 24 for to år siden. Og i uke 19 i fjor sommer. Blødde veldig i begge svangerskapene, men de trodde ikke helt på meg når jeg sa hvor mye jeg blødde. I fjor sommer ble resultatet av det at jeg ble lagt inn med en blodprosent under femti og akutt blodoverføring - to liter. I ettertid sa de at gravide kvinner lett ble hysteriske angående mengden blod som kom ut, men at det tydligvis ikke gjaldt meg. IDIOTER. Denne gangen blir jeg fulgt opp fra dag en på senter for barnløshet. Heldigvis.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dag 10 fra første dag i mensen :-)

Du har ikke kroniser livmortappen da? Det kan jo kanskje være at den er kort og at du bør holde deg helt i ro.....

Uff jeg har heldigvis ikke kommet så langt jeg når jeg mistet. All honør til deg som orker å ta sjansen igjen.

Håper virkelig at det går bra for dere i dag!

Skrevet

Har vært på utredning hos senter for barnløshet etter siste s.a. Det satte mannen min som krav for at vi skulle gå igang igjen. De fant ikke noe galt med meg der. Den siste graviditeten burde jeg vel ha ventet med - blodprosenten og jernlagret mitt var nok for lavt, men det var jo ingen som fortalte meg det så når "sykehuset" sier det er greit å prøve igjen så gjør jeg jo det.... Vet ikke om jeg orker egentlig. Satt langt inne å prøve denne gangen, men jeg har verdens fineste fireåring som springer rundt og erter faren sin akkurat nå og har veeeeeldig lyst til å gi han et søsken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...