Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg testet altså positiv på to tester i går, (ene QR), og tok en ny QR i dag, men den var negativ! Jeg er på dag 33, og lurer på om nivået på hcg kan synke så raskt i løpet av 1 døgn? Har kjent mensmurringer siden lørdag, og har i tillegg vært både trøtt og kvalm, stikker og strekker der nede, og brystene har blitt ømmere og ømmere....Så jeg trodde sååånn at det var riktig resultat i går!! Og sååå skuffa i dag... Har prøvd i snart 4 år, så det hadde bare vært sååå deilig da! Hadde en så nydelig dag i går... :-( Snufs!
attpåklattimagen:-) Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Er en mulighet for at testen i dag viser falsk negativ da... Ettersom du fikk to positive i går??! Var testene i går sterke?
Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Ja, er det mulighet for det?? Er det noen som har opplevd det? I går morges var billigstrimmelen veldig svak, ikke bare skyggestrek men svak, så derfor tok jeg en QR i samme urinkopp. Den var heeelt klart positiv, og ble det etter bare 2-3 minutter. Tok bilde av den for å forevige øyeblikket til senere (får ikke lagt ut her) men den var altså helt klar positiv. Ikke tvil liksom... Hmmm Uff, jeg er sååå deppa da... Sitter på jobb og har ikke fått gjort NOE fornuftig ennå...
attpåklattimagen:-) Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Ja dette har jeg opplevd.. Men kan jo ikke garantere det er sånn i ditt tilffelle, men det virker sånn:) Ettersom testen ble klart positiv innen fristen, tror jeg at det er den som viser riktig. Kjøp en CB digital og ta i morgen tidlig.. vet det er lenge å vente....men anbefales. Hvis du 'sparer' (ikke tisser på 3-4 timer) og ikke drikker mye, kan du prøve i ettermiddag. Men best å vente til i morgen Hold oss oppdatert... Masse lykke til!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har dårlig erfaring med QR, og det tror jeg det er flere som har. Jeg ville kjøpt en CB-digital hadde jeg vært deg.
Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 Å, nå ble jeg jo skikkelig nervøs... og så fikk jeg bittelitt håp igjen... Men det er så skummelt med den mensmurringa, for man tror jo hele tiden at tr kommer! Har hørt litt negativt om QR ja... Hva med CB vanlig? CB Digital høres så skummelt ut. "PANG---resultatet står svart på hvitt" og ikke en strek som kommer gradvis... Men det er jo da man får sikkert bevis også da... Nei, jeg får kjøpe meg en sånn og teste i morgen eller lørdag om tr ikke kommer. Takk dere for råd og deling av erfaringer!
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Tok en billigstrimmel i dag, rakk ikke kjøpe noe annet i går. Den var helt blank, som jeg fryktet... Da skjønner jeg ingenting, da går det faktisk an at hcg nivået synker til 0 på ett døgn da!!! Er nå på dag 34 og ingen tr. Har symptomer, men jeg overser de nå. Kvalmen gir seg ikke, men jeg vet jeg har vært kvalm et par ganger tidligere før mensen... Blir så fortvila....!!! TR bør komme i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå