Gå til innhold

Er dette en god deal? Ang brukt-kjøp av teutonia

Anbefalte innlegg

En timmy, 09 modell, kjøpt nå i mars, jeg kan få den for 3500 kroner. Det skulle følge med regntrekk, handlenett, stelleveske og sånne kroker til å henge poser på og en paraply, alt kjøpt samtidig med vogna.

Er det en deal jeg burde kaste meg over? Er mellom "kjente" dette..

Fortsetter under...

Syntes ikke det var et godt kjøp jeg..Har du kvitteringa da?? Kjøp deg en ny vogn eller en aen brukt vogn... Du får mye fintfor 3000 kr som er brukt..Bare se deg litt rundt,på disse sidene så finner du nok en vogn...

Lykke til.

B

Hei, HI her... Jeg trenger egentlig ikke så mye av utstyret, handlenett og regntrekk er jo kjekt da....

Jeg forsto det sånn at jeg får med kvittering evnt da, men kanskje jeg burde tilby noen hundrelapper mindre? Jeg synes vogna er kjempefin nemlig, men var litt usikker på om det kanskje var litt mye penger... Jeg tror jeg tar sjansen og gir ett mot-bud jeg, om ikke det funker så får jeg titte litt på finn... Takk for svar.

Er det den som er lagt ut på nettet i dag? til 3200? I såfall, og hvis du bor i nærheten så styr unna!! Denne damen er jo nabo til Happyland på svinesund, og der selger de vogna for rett over 2000 norske kr! Og den stelleveska var på salg til 69 kr! (hadde vel og merke kostet 400 og et eller annet, men) Så dra heller bort selv hvis du har sjans, og spar maange penger.

Synes uansett dette var en meget dårlig deal, håper ikke hun får solgt vogna med så stor fortjeneste!

Annonse

Vi har en 08 modell Timmy, kjøpt i desember 07. Vi kjøpte den på Happyland. Betalte 2.698 SEK. Mye penger å spare. Ville ha sjekket ut prisen der nå før du bestemmer deg, så sant du har muligheten til å kjøpe der da. Så lenge du ikke trenger alt ekstrautstyret, er det jo unødvendig. Vil anbefale Teutonia sitt regntrekk og de krokene som er til å snurre på, koster 99 kr på BabyShop. Om du trenger handlenett, stelleveske og paraply må du avgjøre selv.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...