Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde jo en veldig god magefølelse, hadde symptomer og var så og si sikker på at det hadde klaffet, men deg gjorde det altså ikke denne gangen! Så da er det bare å fokusere på neste forsøk for oss. Men det er nå greit å komme seg over eksamensperioden og gjøre det i sommertiden også da
Lykkelig med Maiken Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Kor kjedelig, vanskelig å trøste men håpe virkelig at det ikke tar så lang tid for det klaffe for deg.. E jo mange i samme situasjon, spenning og venting og noen blir kjempe glad mens andre ikke blir det... Har du hatt mange forsøk??? Eg skal ha min første innsett i mra å eg har åss god magefølelse så neste litt skummelt. Men skuffa blir man jo uansett. Bedre lykke neste gang:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hei Elisabeth! Utrolig trist å lese. Hadde håpet magefølelsen din var rett. Jeg har testet selv i dag og jeg har testet positivt. Lykke til med neste forsøk.
Saline Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Det var skikkelig kiipt å høre. Man bygger opp så mange forhåpninger underveis. Kjempefint å se at du holder motet oppe og ser fremover til neste forsøk. Stor oppmuntringsklem til deg :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Uff, det var trist :-( Bra du klarer å se fremover mot neste forsøk. Det var det som lå fremover som jeg også fokuserte på og det hjalp faktisk. Masse lykke til med eksamener og nytt forsøk om en stund :-)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Uff da.....sä dumt at det ikke gikk!og jeg som kryssa alt for deg ! Litt av en slitsom karusell vi er med pä...og sä gàr det ikke som man häper sà inderlig....vi gàr begge sette fokus pä neste forsök...jeg sliter psykisk etter MA for 3 uker sida i uke 8+2. dette ble litt for töft...men tiden leger alle sär....ihvertfall til en viss grad hàper jeg...masse lykke til med examen...og häper det här bra med deg etter dette mislykka forsøket...husk...det er lov à være lei seg....klem til deg fra meg...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg sniker litt her inne fordi jeg var så spent på hvordan det hadde gått med deg jeg. Kjempetrist å høre at testen ble negativ!:´-( Sender deg en stor trøsteklem! Krysser ALT jeg har for at spira sitter på neste forsøk!
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Takk for det, jenter. Det går i grunn bra med meg da og det er jo greit å bare holde fokusen mot neste forsøk, som blir i aug. Nå er det eksamen og sommerferie i mellomtiden snuppis74: Ja, skjønner at du har fått deg en knekk etter MA, kan jo forestille meg hvor glad du ble når du først ble gravid! Jeg er evig optimist og håper og tror at det vil lykkes for oss alle til slutt
Sarah70-har 2 gull Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Uff, det var triste nyheter. Håper det går bedre neste gang!
finetine Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Uff så utrolig trist:o(, vet hvordan du har det nå. Vi har jo vært her siden 2005 vi også,så at veien føles lang det forstår jeg innmari godt. Man har bare lyst til å skrike av frustrasjon, hvorfor kan det ikke bare feste seg da. Ikke så mye jeg kan si, bare at dette er veldig urettferdig!! Krysser fingre for deg senere i sommer:o). trøsteklem
finetine Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Så nå at du skal igang igjen i august, da er vi likt ut. Hvis syklusen min er like stabil til da som den er nå,så blir det UL 10 august. Og siden går det slag i slag........... Skrekkblandet fryd!! Vi skal ha vårt 3 uttak og 6 innsetting da,har jo alltid ett håp om å lykkes selv da. Men etter 12 år som samboere og ingen baby, må vi vel bare ha vår tiltro til St.Olavs tror jeg.( men håpet er der hver mnd likevel hos meg da,klarer ikke å slippe tanken) Lykke til med eksamen da,og ha en super sommer!! klem
Rose69 Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Så trist.Føler med deg. Krysser fingre og tær for neste om gang.Kanskje sommeren er vår lykke? :-) Og masse lykke til m eksamen! Klem til deg
Bibben74 Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Huff, så leit å høre, Elisabeth! Har fulgt litt med på tråden til Nattlys og deg, og hadde håpet det skulle klaffe.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #15 Skrevet 9. mai 2009 Takk for fine ord jenter Finetine: Vi skal også på UL 10. aug Håper at det klaffer for dere nå da, skjønner at det er skrekkblandet fryd å gå i gang med siste forsøket, ja.. Håper at det klaffer!
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #16 Skrevet 9. mai 2009 Kan jeg bare stille et spørsmål her, jeg hører egentlig ikke hjemme på denne siden i det hele tatt.. Men hvorfor må dere på ultralyd før dere skal ha innsetting (regner med innsetting er selve prøverør)? Også vil jeg ønske dere lykke til med å bli gravide alle dere som sliter! Uff, det må være en fryktelig fortvilende situasjon å være i.. Tenker bare på det å se gravide over alt, og gang på gang høre at andre er blitt gravide, til og med uplanlagt.. Kjipt at dere må slite sånn!! Har virkelig forståelse med dere.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #17 Skrevet 9. mai 2009 Den første ultralyden er for å sjekke hvor stor eggposene er blitt. Under et forsøk blir en stimulert til at flere egg skal vokse seg store i eggstokkene, i stedet for kun ett, slik som i en vanlig syklus. Så derfor ser legen på eggstokkene for å sjekke at de er blitt stor nok og hvor mange der er. Så får en evt beskjed om at en må gå noen dager til på hormoner slik at de skal vokse til riktig størrelse og komme tilbake for en ny UL. Så settes en eggløsningssprøyte som gjør det mulig å ta ut eggene, de blir umiddelbart befruktet, så etter to dager blir ett eller to av de befruktede eggene satt tilbake i livmoren. Så er det bare å vente to "kjappe" uker og ta en test Hvor ordet "prøverør" kommer fra, vet jeg egentlig ikke da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå