mamma1980 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 hva passer til Victoria som fornavn men som ikke blir for langt slik at det blir tungvint å si navnet ?? vi har tenkt Victoria Hele`n......
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Helén/Helèn synes jeg er veldig stygt, rett og slett... Victoria er pent, og synes disse er fine til: Victoria Sofie Victoria Isabel Victoria Eline Victoria Elise Victoria Marie Victoria Mari Victoria Johanne Victora Elisabeth Men jeg synes alt blir tungt etter Victoria, så ville brukt det alene uansett, tror jeg.
Miranda♥ Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Victoria Enea Victoria Isabel Syns Victoria står best alene dog :-)
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Victoria er et langt navn, skal dere bruke begge navn til daglig? Må norsk faller det lettere å si Victoria Helene. Ellers liker Anna Victoria Ida Victoria Oda Voctoria
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Victoria er et langt navn, skal dere bruke begge navn til daglig? Må norsk faller det lettere å si Victoria Helene. Ellers liker Anna Victoria Ida Victoria Oda Victoria
Vannmann35 Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Victoria er et såpass kraftig navn at det står best alene, synes jeg. Men har dere bestemt dere for et navn til - hva med: Victoria Marie Victoria Sofie Victoria Elise Victoria Eline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå