lundis Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg er ingen prøver enda, men jeg og kjæresten har bestemt oss for å droppe p-pillene mot slutten av sommeren. Jeg har da gått på pillen sammenhengende siden jeg var 16 år, altså 9 år, og jeg forstår at dette vil kunne ha en innvirkning på prøveperioden vår. Men nå har det seg også slik at jeg hadde ganske uregelmessige sykluser før jeg startet på p-pillen (dette var hovedgrunnen til at jeg startet å ta p-piller i utgangspunktet), og nå er jeg redd for hva dette vil ha å si. Jeg tror mine sykluser var i nærheten av å være 5 uker, men jeg kunne aldri vite når mensen kom. Eneste måten å vite det på, var at jeg følte eggløsningen på kroppen når den kom..! Vil dette ha noe å si når vi nå vil prøve å bli gravide? Hvilke erfaringer har dere med dette?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Samme som meg det Begynte på pilla pga uregelmessighet og smerter. Men etterpå nå, så har den egentlig vært mer regelmessig enn den va tidligere..tror eg...litt i hytt og pine blir det fort når en har gått på pilla da, men dei aller fleste e i normalt gjenge etter 6 mndr... noen opp te ett år. Men hvis du har følt eggløsninga på kroppen tidligere så gjør du nok det nå og Og det e jo kjempebra når en prøve å bli gravide da...Må nesten bare prøve å se ka som skjer. Ingen reagere likt....noen blir gravide strax dei kutte pilla..andre..som meg...har venta et halvt år nå ette eg slutta og virke som om ting begynne å komme litt i vater igjen.
lundis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk for svar, Drømme 3pp! Du har nok rett - det beste er nok bare å prøve!
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg har kjempe uregelmessige sykluser. Fra 2 uker til 6 mnd. Stort mer uregelmessig blir det vel ikke:-) Frste gang jeg ble gravid var det en stor overraskelse. Andre gang hadde vi forsøkt i 1,5 år uten å registere en eneste eggløsning og plutselig var jeg bare gravid. 9 dager etter mensen var jeg 6 uker gravid..Ingen logik altså. Fertilitetslegen sa at det var bare for meg å glemme å forstå blødningene mine. Jeg forsøkte forøvrig pergo pg provera uten resultat. Så alt er mulig! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå