Østfoldjente*85* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Tror det fremdeles ikke, men har testet positivt med flere graviditets- og eggløsningstester!! Jeg er GRAVID!!! Helt utrolig;) Vi er så lykkelige! Bare krysse fingrene for at alt går bra.. Vidunderet klamret seg fast i Pausemåned fra Pergotime, og jeg drakk 1 flaske hostesaft, hehe;) Kuttet ut p-piller i desember -07, så er alt i alt 16 måneder, selvom jeg kun har hatt 4-5 eggløsninger i løpet av den tid (ikke PCO) ! (så selvom ventetiden har vært lang, så har det jo klaffet forholdsvis raskt likevel- når eggløsningene kom på plass) Takk for all støtte og oppmuntring, jenter- og lykke til videre:) Det blir deres tur snart!!
Lykkebabis! Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer og hipp hurra! Endelig er det fatkisk min tur også - og etter lang prøvetid vet jeg hvor lattelig herlig det er å kunne bevege seg over på 1. trimester. Heia heia heia - kos deg masse! Og så får vi drysse tonnevis med babystøv på alle som er her inne - det fortjener de. Det er såååå slitsomt å gå og håpe og håpe, men til dere alle; det er tilsvarende fantastisk å få en (eller mange!) positiv test. Dryss dryss dryss.
attpåklattimagen:-) Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer så mye Østfoldjente*85* og Lykkebabisjan10! Hærlig at det klaffer;o)))))))) Kos dere!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer til dere begge! Dere får komme dere over til januar2010-klubben. Der trenger vi litt mere liv Østfoldjete85 - hvor i østfold er du fra? Jeg er nemlig 86-model fra Fredrikstad
Nellybelly Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer så masse!!! Så kjekt å høre at det nå har klaffet for dere!! Kos deg videre og lykke til ! ! ! Klem!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer så mye!! Så gøy å høre! Lykke, lykke til videre begge to!!
Østfoldjente*85* Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2009 Tusen, tusen takk alle sammen:) Forstår fortsatt ikke at dette er sant... Drysser masse babystøv på dere alle;) Gratulerer så mye til deg/dere også "Lykkebabisjan10"- Så moro:) Kos deg! Jeg er forøvrig fra Fredrikstad jeg også Lykke til videre alle mann!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Åhh så koselig å høre Gratulerer masse masse!
Veumjenta ツ Skrevet 9. mai 2009 #10 Skrevet 9. mai 2009 Østfoldjente*85*: Jeg/vi er så utrolig glad(e) på dine/deres vegne snuppa mi!! Håper vi kommer etter, etter hvert - ellers kommer jeg vel til å plage livet av deg Hehe! Dere fortjener det virkelig i hvert fall :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå