Gå til innhold

Tar en pause fra bim tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett års (meget) aktiv prøving er jeg litt lei av å håpe og tro om og om igjen, skuffelser, tårer, symptomjakt, eggløsning, "pliktsex" osv osv...

Tror jeg skal være minst mulig inne på bim fram til ikm..som er mandag 18.mai.. Nå er eggløsningen overstått og jeg skal prøve å slappe av.. Får jeg mensen igjen, så kommer jeg inn hit for å slippe tårene løs. Blir jeg gravid denne pp'en, så kommer jeg for å spre babystøvet mitt over dere :)

Lykke til jenter!! Vi snakkes.... (jeg stikker sikkert innom littegranne...hehe....) Ta vare på dere selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..hilsen gamle pfeew.. :)

Skrevet

åååå, så leit at det ikke klaffer for dere! :( Vært noe mer hos Anny eller? Hva skal dere gjøre videre nå? Starte med utredning??

*sender deg noen gode trøsteklemmer* :)

Skrevet

Håper det er netopp dette som skal til for at spiren skal sitte;O)

Ønsker deg masse lykke til!

Klem

Skrevet

Hei egget... snufs, den jæ.... tanta kom på besøk til meg i går.. to dager før til og med;((( Nå føler jeg akkurat det samme som deg.. vil holde meg unna dette stedet her. Hadde virkelig et lite håp om at noe hadde skjedd denne mnd men nei:( Blir alltid skuffet. Pergo startes på søndag.

Vi får titte innom i ny og ne da og oppdatere hverandre litt:)

Masse lykke til. Ønsker at du får en spire snart:)

Tvitvi**

Skrevet

Snoopy:

Var hos Anny i forrige uke for å styrke eggløsninga. Skal begynne med utredning i slutten av mai. Men, håper spiren sitter denne pp'en :) Er 3 dpo i dag... Håper det går bra med deg og spiren din :)

LEB:

Møkkamensen!!! Åååå!!! Jeg føler så med deg!! Får håpe du får en liten pergospire!! Send meg gjerne en pm og oppdater meg etterhvert da... Fra og med nå skal jeg prøve å ta en pause fra bim for å ikke tenke så mye på symptomer og prøvingen.. Kanskje jeg får gjort mer i leiligheten og andre ting som bør gjøres ;)

Lykke til!!! :) *klem fra meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...