Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å være dagmamma for et til to barn fom. august 09.

Da jeg ikke har fått barnehageplass fra høsten av til min datter på nå 7 mnd , har jeg bestemt meg for å ta ut et års ulønnet permisjon fra jobben.

Kunne dette året godt tenkt meg å være dagmamma for ett til to barn i tillegg til lille snuppa mi. Hun er allerede svært opptatt av andre barn så jeg tror hun hadde hatt godt av denne kontakten i hverdagen. I tillegg trives jeg godt med ansvaret for flere barn

Har tidligere jobbet i familiebarnehage med hovedansvar for tre barn i alderen 1-2 år.

Da vi for tiden er midt i en flytteprosess er det litt vanskelig å si eksakt hvor vi bor fra sommeren av. Skal nå selge vår 2 roms leilighet og finne noe større. Vi regner med det blir i området Ullevåll/ Sagene/ St.Haushaugen/Majorstuen/Frogner.

Skal si mer eksakt hvor jeg bosetter meg så snart vi har dette klart, tenkte bare å "lufte" intreressen litt her inne på forumet.

Om noen finner dette interessant, så svar meg gjerne i denne tråden, evt send en mail til adressen : [email protected]

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140065789-ledig-dagmamma-i-oslo-fom-august-09/
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...