Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Eier ikke kreativitet her jeg sitter Skal i utdrikningslag neste helg.... Alle tips mottas med stoor takk :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 jeg har aldri gjort/sagt/funnet på osv leken. skjønner du? hehe kysse alle guttene på puben i mot penger til mer drikke. ( ho som skal gifte seg self) (bruden) danser til inntekt for utdrikkningslaget. synge inn en cd Amatør kunstner tegner portrett i gågata La bruden/brudgommen få en tegneblokk og blyant, en liten krakk og en fin kunstnerhatt. Rigg til i gågata med skilt: "jeg tegner portretter på 5 minutter, kun kr 10." Sett gjerne ut eksempler på tidligere arbeider, her er det selvsagt lov til å jukse ved å sette opp et par bilder av kjente kunstnere. Handletur Den som skal utdrikkes får en liste med ting han/hun skal handle.Det kan feks. være snacksen til resten av kvelden + drikke varer.Poenget her er at han/hun skal ta disse varene fra handlekurvene til andre kunder som er på butikken og handler.Han/hun får IKKE lov å ta noe fra hyllene.Er kjempe morsomt å se på og spesielt når kunden kommer til kassen og lurer på hvor feks.. chipsen han la oppi er blitt av... Får å evt. gjøre litt mer utav det kan dere feks. få en securitasvakt ol. til å ta han/henne til butikksjefens kontor der han/hun blir fortalt hva som skjer med dem som stjeler ol.. Kjenner dere en i politiet er det bare å få han til å hente han/henne på butikksjefens kontor og kjøre henne til neste stopp uten at hun skjønner noe(neste stopp må nå da være noe som skjer utenfor politihuset/kontoret). fant noen ideer på nettet. her er linken : www.utdrikningslag.no
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 For noen kjedelige møkkaideer.. la jenta få en øl og hold en hyggelig samtale og sørg for at hun koser seg.. alle de kjipe lekene er noe dritt, jeg hatet mitt utdrikningslag - ikke slik jeg ville ha det i det hele tatt.. Morsomt med å tegne portretter da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå