Gå til innhold

Lønner det seg å kjøpe ny eller brukt City Cross?

Anbefalte innlegg

Jeg er temmelig bestemt på å kjøpe city cross til sportsvogn, men er usikker på om det lønner seg å kjøpe brukt eller å dra til sverige å kjøpe ny. Ser at vognene på finn.no ikke akkurat går som røverkjøp når de er rundt et år gamle. Lønner det seg å kjøpe ny og heller selge med fortjeneste om et par år, eller kjøpe rimelig brukt med en gang?

Fortsetter under...

Det ser ut som om city cross vognene holder seg veldig fint i verdi, skal man bedømme utifra utvalget og prisnivået på finn. Så hvis jeg var deg, ville jeg kjøpt ny i Sverige.

Hei! Selv ville jeg og veldig gjerne ha city cross. Men som du sier er de ikke så mye billigere på finn enn som ny. Jeg kjøpte brukt i Sverige. DET lønner seg. Fikk en 2008 mod,sort og beige city cross med hard bag, myggnett og regntrekk til 5000 Sek, dvs 4000kr. svenske krona er ganske billig nå... Og det var ikke den billigste brukte city cross vogna jeg så. Men med kjøring+at jeg likte denne fargen best tok vi den likevel. Sjekk ut www.blocket.se! (vogna så helt og jeg fikk med kvittering+garantibevis) Denne vogna koster 4500 sek, dvs.ca 3700 nok. Se link

http://www.blocket.se/vi/21545165.htm?ca=15&w=1

Håper du finner noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...