eggbert Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei alle sammen! Jeg har vært igjennom to forsøk nå. Jeg har fått ut 10-13 egg, men kvaliteten har vært temmelig dårlig. Første gang var det bare et egg som delte seg, sist gang var det to- det ene ble satt tilbake og det andre er nå på frys. Har begynt med Progynova, og skal på ultralyd i neste uke. Det virker som de fleste som har fryseforsøk har flust i egg på frys. Har liksom ingen forhåpninger til det stakkars egget mitt som ligger det alene og forlatt. Er det noe andre som bare har hatt ett egg og har lykkes med det? Lykke til videre alle sammen:)
Rose69 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk ut 12 egg der kun 1 puslete egg (4-delt) ble satt inn.Og jammen ble det ikke en baby ut av det :-) Så aldri si aldri Masse lykke til !
eggbert Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Å, å så fantastisk! Godt med slike oppløftende historier. Er du i gang med søskenforsøk?? Takk for svar:)
MammaGitte Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg fikk ut 7 egg. Bare 5 var modne. Dagen før innsetting var det bare 2 egg igjen. På dagen før innsetting var det kun ett egg som hadde "overlevd"! Det hadde delt seg riktig og så bra ut, men av i utgangspunktet 7 egg syntes jeg det var forferdelig dårlig å ende opp med bare ett brukelig egg! Viste seg å være gull-egget likevel:) Som legen sa "du trenger bare ett egg, om det er det rette egget" Nå er jeg 8 uker på vei og håper virkelig dette går veien:)
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hvor er det du hører til? Det vanlige når det er kun ett eller to egg du har på frys er å spare disse til evt. senere runder med frys og da gå på siste ferskforsøk først. Det er jo bare 50% sjanse for at egget overlever opptining, så sjansen for å ha gått på progynova osv. forgjeves er jo ganske stor. Håper det overlever for deg da, det er ingen garantier for noe som helst allikevel så du kan like greit lykkes med dette som noe annet. Jeg har hatt flere på frys, alle har overlevd som de har tint opp, selv om det aldri har blitt noen gravditet ut av det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå