Gå til innhold

crap, jeeg har jo ikke tid til og bli syk nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?

Skikkelig influensa følse i kroppen... Sykt sår i halsen, vondt i hodet og generellt vondt i kroppen... Tenker det er svineinfluensa.. HAHA..

I morgen starter vi praksis på uio som er siste innspurt før vi er ferdige.. Så skal jeg på jobb på kvelden =S Håper formen er bedre i morgen... Detta har jeg ikke tid til...

Føler meg helt kake...

CrapCrapCRAP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa!

Tror vi smitta hverandre på mandag jeg, jeg ligger rett ut. Er så sinnsyykt forkjøla, og har kjempevondt i halsen og øra. Vi har nok fått svineinfluensa ja, haha! Jeg klarer ikke å jobbe i dag, og vet ikke om jeg kommer meg på praksisveiledning på Blindern i morgen heller. Heldigvis var vi på møte på praksisstedet i går:)

I går måtte vi avlive den ene kaninen:´-( Vi er sååå lei oss!

Skrevet

Du også? Typisk ey?

Jeg har nesten ikke sovet i natt, målte tempen til 38.78!! Det er mye det.. Helt J*****

Jeg sku jobbet i dag jeg, men har ikke kjangs.. + at jeg fikk ikke vært med på praksis stedet i dag=( Er det mulig????

Alt smaker dritt, jeg har vondt i HELE kroppen, spess i hodet.. Og halsen.. og ehm over alt..

*syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyte*

Å nei, så utrolig trist.. uff.. Jeg føler med deg! Er så vondt og avlive dyr altså... Gruer meg så sinnsykt til den dagen vi må ta Mille eller Laika..Uff

klem

Skrevet

ÅÅÅ nei! Stakkar dere to!

God bedring til dere begge hvertfall!

Hvordan går det med dere nå da?

Lenge siden dreamer!

Jeg har klart å ikke være her inne så mye denne uka som har vært nå og tror det er bra, så fortsetter sånn, nå er det jo bare denne eksamenslesingen da, ush! vil ikke vil ikke! men må man så må man..

puss puss!

Skrevet

ja stakkar oss=( Osså akkuratt når vi starer innspurten på året da.. men men.. Det ordner seg vel håper jeg=)

Her er alt bra.. Fortsatt ingen mensen, over 7uker siden sist.. Men bare negative tester.. Har ikke testet de siste 4dagene..

Skjønner det tar på å være her inne...Hvertfall når man skal fokusere på andre ting =S

Jeg lar meg heldigvis ikke påvirke så veldig, men jeg skjønner at andre sliter.. man kan jo bli tussete i hue av mindre...

klem

Skrevet

Stakkars deg som fortsatt er så dårlig!:(

Jeg pleier å bli veldig fort frisk jeg, og har så og så aldri feber, så jeg er veldig heldig på den fronten. Håper at du og snart blir bedre!

Så spennende at TR ikke har kommet enda! Når skal du teste igjen? Uansett får vi bare krysse fingrene for at TR kommer dagen etter du har vært hos gyn, så du får satt i gang med pergo med en gang:)

En ting jeg har tenkt på.. Hvis A leverer prøven på Ahus, så kan gyn garantert gå inn på dataen sin og sjekke resultatet. Svømmerne må jo sjekkes med én gang, så det må jo være tilsendingen av resultatet som tar tid. Men det lagres jo helt sikkert på dataene på Ahus:)

Ja det er forferdelig å avlive dyr:( Man får bare sette uendelig stor pris på den tiden man har sammen med dem!

Klem

Skrevet

Beate 84:

Tusen takk! Jeg er mye bedre i dag:)

Lenge siden sist ja, har ikke vært her så mye jeg heller. Har hatt så mye å drive med i forhold til skole, i tillegg til at jeg har tenkt veldig lite på prøvingen i det siste. Men i morgen setter jeg i gang med dobbel pergo igjen, så da blir jeg vel hengende her en del;)

Så kjedelig med eksamen! Masse lykke til!!! Jeg og Monica er i gang med praksis for tiden vi:)

Puss puss!

Skrevet

jeg pleier ikke være lenge syk jeg heller.. og sjeldent jeg har så mye feber..Men dette er andre "kula" dette året=( Dårlig gjort...

Lurte på å teste i morgen.. Men nå har jeg litt sånn mensen feeling nå de siste timene, så jeg flyr på do heeele tiden.. Ja det håper jeg også, hadde vært såå utrolig og kunne starte neste pp med pergo!!!

Vi trudde han sku levere på Ahus, men det var vist på riksen han skulle levere... Men kan jo hende at hun kan ta en tlf ja...

ja, nei det er ikke morro!

klem

Skrevet

Hei:)

Hvordan er formen i dag? I dag er jeg dårligere igjen, teit...

Så uheldig du er som har fått to skikkelige kuler dette året!

Har du testet i dag? Mensen feeling kan jo bety spire og:)

Tenk om du kommer på innvendig ul, også er det en liten baby der. Det hadde vært noe!

Ååå så dumt det var! Kanskje hun tar en tlf ja. Har han levert, eller skal han denne uka?

Klem

Skrevet

Formen er litt bedre i dag.. Fortsatt vondt og sliten, og sov ca ikke noe i natt.. Men ikke så feber herjet i dag..Jeg tittet inn i halsen og så to store hvite flekker bak på mandlene mine.. Så har nok halsbetenelse.. auuu.. Men jeg gidder ikke legen.. Det får gå over av seg selv!

Nei jeg testet ikke i dag... har jo vært oppe kanskje 7-8ganger på do i natt og drukket hver gang jeg er oppe.. så trur jeg driter i all testing en stund.. Koster bare penger likevell..

Oi, ja tenk om a... Det hadde vært noe det... *sukk*

Han leverer på mandag.. så vi ligger 4dager for sent.. =( Håper det ordner seg..

klem

Skrevet

Hei jenter:) Begge to! Syns synd i dere altså! håper dere er masse bedre i formen nå:)

Jeg har ike tenkt på prøving i det siste jeg heller, kan ikke si vi har hatt så mye sex heller da hehe,, men det var jo fordi jeg var i praksis 2 uker , så vet jeg ikke om jeg hadde el fredagen eller mandagen så jeg har ikke tenkt på om vi traff i det hele tatt. men men, tror det hjelper å ikke være her inn hver dag, hvertfall for meg, var bare innom en dag og så litt så logget jeg ut igjen med en gang for jeg visste at hvis ikke jeg gjorde det ville jeg bare bli opphengt i prøvingen igjen..

Jeg kan begynne med å si at denne kanskje blir lang hehe..

Jeg har kjøpt nye stuegardiner:) de er lysegrønne og komemr fra kid, veldig fine:)litt gjennomsiktige men det gjør ikke noe trenger mer lys inni denne lille stua. Ellers har jeg kjøpt ipod nano (det var forsinket bursdaggave av mamma og pappa som jeg valgte istedet for noe annet som jeg ikke hadde fått enda) hehe.. ja og så kjøpte jeg meg nye løpesko nike+ heter de, og så kjøpte jeg sensorkit, vet ikke om dere har sett den nike reklamen på tv om men vs wimen and who is running more? isåfall, har jeg sånne sko og senor, så sensoren er en dings som ligger nedi et lite rom under sålen i skoa, og så plugger jeg inn en sånn trådløs usb liksom i ipoden og så fungerer den og sensoren som trådløt nettverk, Den måler distanse, kalorier, og tid, så er det en mann som sier "1 km igjen til målet ditt" For jeg hadde satt et mål før jeg begynte å løpe, det mp man gjøre på nikeplus.com det høres kanskje stress ut alt dette her men det er veldig morro:)

I går løp jeg 5.4 kilometer! Har egentlig løpt nesten hver dag i halvannen uke nå, mulig jeg tok litt for hardt i i går, men håper jeg klarer å løpe i morgen også, i dag var jeg på jobb så i dag har jeg "løpt på jobb" så jeg har ikke løpt i dag. Denne nye løpingen min er for at jeg har jo sluttet å røyke så da må jeg gjøre noe annet, og jeg har hvertfall ikke gått opp i vekt av å slutte :) yey! Så er vel løpingen og for min egen del at jeg har lyst å bli skikkelig i form og bli fornøyd. OG det hjelper! jeg tenker nesten ikke på å bli gravid lenger! :) jeghar jo lyst men tenker ikke på det sånn nå, og det er så deilig å slippe å analysere syklus og "symptomer" og ditt og datt..

Men hordan er helgen så langt hos dere? Hvordan praksis har dere nå?

Pussar på begge to!

Skrevet

Dere får unskylde skrivefeil , det gikk litt fort og jeg er stuptrøtt! natta jenter!;)

Skrevet

monca*84*ønsker:

Hvordan går det med deg nå? Frisk igjen?

Skjønner ikke hvordan du klarte å ikke gå til legen, er jo sååå vondt med halsbetennelse!

Hvordan gikk det i praksis i dag? Jeg holdt virkelig på å kjede vettet av meg! Og i morgen skal vi være der fra 9-16, buhuuuu!!! Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve. Gleder meg veldig til denne uka er over.

Mensen holder seg fortsatt unna?

Gikk det bra når A leverte prøven?

Ble masse spørsmål dette her;)

Håper gyn kan ringe til riksen å få resultatet når du skal dit!

Klem

Skrevet

Beate 84:

Hei!:)

Ja vi var litt uheldige som ble syke nå, men det er jo typisk det;) Jeg ble bedre igjen mot helgen, men så ble jeg dårlig igjen. Så nå er jeg i gang med forkjølelse og bronkitt, men føler meg heldigvis ok i formen utenom det. Så skal ikke klage!

Deilig å ikke tenke så mye på prøvingen, kanskje det er det som skal til for at det klaffer for deg. Håper dere traff EL, hvis ikke så er det jo deilig å roe ned prøvingen litt innimellom.

Gardinene hørtes kjempefine og vårlige ut, og så heldig du er som har fått nano! Det har jeg kjempelyst på!!! Så utrolig gøy med løpesko med sensor, da blir nok treningen litt mer motiverende! Du er så utrolig flink som løper, skulle ønske at jeg var like motivert som deg. Når bronkitten gir seg, så skal jeg kanskje forsøke meg på en liten joggetur selv. Eller jeg skal ihvertfall bli flink til å gå masse på tur;)

Jeg har ikke helt fått med meg hvor monica er, men jeg er på en liten videregående skole/klasse for elever som er skolelei, og som trenger et litt annet skoletilbud med mye praksis. Vi skal bare ha praksis i en uke, og så skal vi skrive en gruppeoppgave, i tillegg til at vi skal ha muntlig framføring. Hvordan går det med eksamenslesingen?

PUSS

Skrevet

Hei vennen!

Huff da bronkitt og forkjølet høres ikke noe særlig ut:(

Godt du føler deg sånn ok da:)

Veeeldig deilig å ikke tenke på prøvingen, tenker bare på løpingen min jeg nå er så opphengt i det. Har lyst å løpe i dag og men vet jeg kan få vondt i bena hvis det blir for mye så i dag tok jeg en velfortjent pause etter å ha løpt 6.3 km på søndag og 6.7 i går. Det er så deilig! Har løpt 9 av 12 dager i mai nå så er fornøyd må bare fortsette med det:) Jeg er veldig rastløs nå og vil løpe men får ta det med ro i dag. Skal til kr.sand i morgen og lese matte med en kamerat så skal jeg til mamma og pappa og løpe sammen med pappa etter jeg har lest, så skal vi lese igjen torsdagen så reiser jeg hjem igjen etter det. Herreguuud det er snart 17 mai! Og da skal jeg jobbe 11.5 timer! blir bra med penger på den dagen (fikk sjefen min til å sette meg opp 5 kr i timen så nå har jeg hundre og førti:) hun er veldig snill og glad i meg, hehe.. deilig med ekstra siden jeg aldri får noe tillegg osv..

Ja gardinene er kjempefine:) svigermor var innom søndag og til og med ho syns de var veldig fine, hun er sånn opptatt av interiør osv så skal en del til for at ho syns det er fint .

Ja det er så gøy med løpesko sensor og nano:)

Gå turer er også veldig fint:) det gjorde jeg mye før jeg begynte å løpe:)

Høres ut som en interresant praksisplass du har, er det morro? 1 uke er jo ikke mye da.. men dere har vel hatt en del praksis før i flere uker ?

Muntlig fremføring ja. For å snakke om det , vi hadde muntlig fremlegg av et arbeidskrav i ped, læreren bare avbrøyt og snakket ganske mye, og vi var liksom ganske enig, jeg og en til fikk ikke sagt noe særlig, men vi fikk godkjent fordi vi hadde skrevet oppgaven og snakket rundt den om tiltak osv sånn, så det var godt.men det er ikkke noe gøy med muntlige fremlegg nei. Vi hadde også muntlig eksamen i kunstfag i fjord men det syns jeg var verre altså. vi fikk godkjent der og da.

Men ja lesingen min, jo det går sånn tålig, leste en god del i en bok i går som heter sorg hos barn, veldig interresant:) I dag har jeg lest litt på norsken, og skal lese litt mer av den nå. Syns det er mye vi skal gjennom ja, men sikkert ikke så mye som det dere har hatt/har.

Ped eksamen får jeg 18 og har til 20 mai kl 14 å skrive på. liten tid! Det blir intenst!

Jeg har ikm i dag, ingen mens... hmm lurer på om den har tenkt seg noen dager for sent denne mnd også, isåfall er det 3 gang. Og jeg regner jo fra 1 dag siste mens 4 uker til neste skal komme, så det er i dag, skjønner ikke hvorfor den skal hoppe flere dager hver mnd nå ass.. Men det må jeg si jeg har hatt vondt i livmora liksom når jeg har løpt, merket det 2 ganger, men jeg har bare løpt på og versett det, men det har vært smerte altså, rare greier!

Jeje, tenker hvertfall ikke på det så mye og heller analyserer jeg ikke syklusen og kroppen lenger. Har fått enormt med nupper nå, enda mer enn sist.. hmm.. jaja, så får jeg gå tilbake til lesingen da.

Når får du tilbake oppgaven?

PUSS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...