Gå til innhold

Spørsmål til Lille Krølle eller andre som *kan* frokostkonseptet

Anbefalte innlegg

Har kommet godt i gang og har gått ned 2.5 kg på to uker :) Men, jeg har et par spørsmål: Hvilken rolle spiller egentlig aloe-juicen? Og teen? Det sies jo at grønn te kan ha en viss forbrennende effekt, men da kan jeg kanskje bare fortsette å drikke den vanlige grønne teen min? Synes nemlig ikke at den teen med sitronsmak i konseptet smaker så godt ...

Fortsetter under...

Liker bringebær teen, fersken og originalteen mye bedre enn sitron. Det er stor forskjell på det altså.

Jeg har lest endel på hjemmesiden til selger som jeg bruker.

http://tore-sunnhet.blogspot.com/

Det står det mye om hvert produkt. Det jeg har lest meg frem til er at teen, shaken og jusen tilsammen utgjør de næringsstoffene cellene trenger hver eneste dag. Når man kutter ut ett produkt, så blir det ikke riktig sammensetning. Vanlig grønn te som du har i skapet er noe annet enn denne teen som er laget for å få opp energien. Spør selger om å få en smaksprøve på de andre teene neste gang du bestiller produkter:) Jusen er for magen og fordøyelsen og inneholder aloevera som har utrolig mye godt for seg.

Teen er sammensatt slik at den gir energi og kroppen antioksidanter +++ en haug ting jeg ikke husker, men det står på bloggen til selgeren jeg bruker.

Du har gått ned 2.5 kg og det er dritbra da:):) Hadde nok ikke sluttet med produktene om jeg hadde hatt en sånn vektnedgang. Det betyr at produktene fungerer svært bra på deg. Jeg gikk også ned 2.5 kg på to uker og da forstod jeg at dette skulle jeg ikke slutte med fordi det virket :):) Prøv en annen smak i stedet. Lykke til videre da:) Jeg driver med mine siste 5 kg nå. Deilig å ha kommet såpass langt.

Takk for svar - da blir det bringebær neste gang :) Jeg kjøper produktene mine samme sted, så da skal jeg be om smaksprøver. Det eneste jeg er litt forvirret over med denne fyren, er at han selger én konseptpakke (én boks av shake, juice og te) som nok til 1 mnd forbruk. Men, det er jo bare til 21 dager ... Og det er halvannen uke mindre enn 30 dager, som jo er 1 mnd per definisjon. Nok om det. Jeg går ned, så da er jeg fornøyd :)

Det har jeg ikke tenkt på...hehe. Mine 2 bokser holder akkurat i 1 mnd:) Noen ganger litt mer enn 1 mnd, men da har jeg nok tatt litt for lite i noen av shakene tror jeg.

Ja, bringebæreteen bør prøves:) den er skikkelig god, og jeg er kresen på teer..hehe:)

Syns du har vært veldig flink asså. Lykke til videre:):)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...