ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Olai... ikke i dobbelt navn, bare olai..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 vi har ei jente som heter adine kan vi bruke olai hvis vi får gutt da?? er så i tvil om hva som passer best:) foreslå gjerne.. adine og maia adine og vilde adine og olai adine og sivert adine og herman ranger gjerne:)
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Olai som navn er helt greit, men synes vel selv at det blir litt for spesielt- Til Adine synes jeg Herman stod best. Adine er forøvrig ett navn jeg ikke har hørt før, er det norskt eller utenlands? Av jentenavnene synes jeg Vilde og Adine passet best sammen..
*søtesmå* Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Nydelig:) Litt annerledes, men samtidig ikke for spesielt!
*søtesmå* Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Men jeg vet ikke om jeg synes at det står så godt til Adine. Hva med Wilhelm? Konrad? Har aldri hørt Adine før - hvor kommer navnet fra?
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2009 tror jeg fant det tilfeldig i et blad. får mye kompliment for det og eldre folk kommenterer at det er et gammelt navn. vi bor på en plass med kanskje 15000 innbyggere og det var faktisk 3 andre som heter adine her uten at vi visste det:)
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Adine og Maia Adine og Olai Sivert og Herman syns jeg er en annen stil enn Adine. Adine og Olai passer veldig godt sammen i stil og klang.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Signerer taskenspiller: Adine og Maia (liker også Maia med i - nydelig!) Adine og Olai
Vannmann35 Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Olai er et koselig navn, men synes Adine og NikOLAI passer bedre sammen :-)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. mai 2009 skulle svært gjerne hatt nicolai,men sønnen til ei veninne av meg heter det:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå