FanteGuri Skrevet 7. mai 2009 #26 Skrevet 7. mai 2009 Søstra mi ble født i seteleie, hun var helt fin! Jeg lå i normalt leie, og det er faktisk jeg som har problemer med beina i form av feilstilling i knærne, så tror ikke seteleie har noe med saken å gjøre. Uansett kan de fleste problemer gjøres noe med, så ta ikke sorgene på forskudd!
Soloho Skrevet 7. mai 2009 #27 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har også ett stk. setebarn i finfin form:) 6 år
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. mai 2009 #28 Skrevet 7. mai 2009 Eldste gutten vår på 4 år kom i seteleie. Helt frisk og flott gutt. Andre gutt 1 år kom med hode først. Han og frisk.
mamarama og lille banan Skrevet 7. mai 2009 #29 Skrevet 7. mai 2009 jeg lå i seteleie og var en stor baby, det ble derfor tatt ks etter ettertrykkelig ønske fra min mor. jeg har ikke hatt noen plager av noe slag. ingen hofteproblemer, allergi, astma, ingenting
anni69 Skrevet 7. mai 2009 #30 Skrevet 7. mai 2009 Eldste jenta mi lå i sete. Ho er skjelden syk,tidlig ute med det meste. Røyste seg 6mnd og gikk 9 mnd.Kunne lese og skrive en god del før skolestart. Så du treng nok ikke bekymre deg. Jeg hadde heldigvis ikke lest om dette før fødselen,skønner selvfølgelig engstelsen..Men det går nok bra. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå