just_mee Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 noen som har tatt hormon prøver pga mistanke om manglene EL og barnløshet? skal vist tas på dag mellom 20-26 etter siste mens hva går disse ut på ol? noen som har tatt disse oxo fått pergo ol etterpå.. legen snakket noe om å ta disse oxo henvisning videre til spesialist.. trenger litt hjelp og råd og tanker da mine tanker har gått rett ned i kjelleren
superspent75gravid Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt ang prøvene, men jeg ville bare si at jeg ikke bestandig har el av meg selv. Jeg tar akupunktur, og da kommer el så det dundrer. Sist pp tok jeg aku på dag 14 i syklusen og da ble jeg gravid:)) Det endte riktignok i en sa, men det ble bevist at det fungerer... Lykke til, og gi ikke opp!! Tenk positivt, det hjelper:))
Babyønske �� Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Det er nok progesteronprøver det er snakk om. Om man hatt eggløsning vil progesteronnivået stige. Men det er også mulig å ha lite progesteron selv om man har eggløsning. Da er det det gule legemet som ikke fungerer. Progesteron er også nødvendig for at et befruktet egg skal feste seg i livmoren. Jeg hadde trolig lite progesteron noen mnd da jeg prøvde å bli gravid. Men dette ordnet seg, enten av seg selv, eller pga alle remediene(div kosttilskudd) jeg brukte, eksakt hva som hjalp er vel vanskelig å vite, men gravid ble jeg da til slutt. Jeg har ikke tatt progesteronprøver selv, og har heller ikke prøvd pergo. Bra at du blir tatt på alvor av legen din, og at han sender deg videre, da er det jo absolutt håp. Det ser man stadig bevis på her inne. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå