lille my``venter og venter`` Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 var helt sikker på at det hadde klaffet denne gangen,men nei da negativ test.. gir opp snart.hadde 6 pp før jeg ble gravid i januar,mista i sa i bynnelsen av feb.så nå er vi i 4 pp etter sa. problemet er at jeg har veldig ustabile sykluser,varer alt fra 26 til 40 dager,temp er umulig å måle hos meg. noen som har noen råd???begynner å bli rimelig desperat og deppa nå. håper noen har noen lure svar eller trøstende ord:-)
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Spurt flere her om de har prøvd akupuntur og det er det flere som har gjort, og blitt da gravid i løpet av 1-4 mnd. Er jo kanskje verdt et forsøk. Jeg tenkte jeg skulle prøve det hvis ikke testen er positiv til uka:)
atsjo Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Flere som sier de har fått mer stabil syklus av akupunktur. Går til det selv, siden jeg ikke har verken mensen eller el. Har ikke gitt det resultatet jeg venter på ennå, men temperaturene mine har ihvertfall stabilisert seg myye i forhold til før, så at det er hjelp i tviler jeg ikke på et sekund..
liber Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 jeg hadde det som deg sist når jeg fikk tr 17 mars, var helt sikker på at jeg var gravid da. så da ga jeg opp litt tok en pause mnd fra all tenkinga. å det var deilig å slippe de falske symptomene:) å da satt den jammen meg:) er sju uker på vei. tror det er lurt å ikke tenke så mye på det. jeg har heller aldri hatt stabil syklus.
lille my``venter og venter`` Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 takk for alle svar. det hjelper å høre litt på andres erfaringer,for man føler seg ganske alenen med alle følelsene og spørsomålene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå