ønsker85 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 HEi hei har brukt pergotime som gynikolåg skrev ut til meg.var på ul i dag og da kunne ho finne 4 stimulerte egg!!! hu rådet oss å ikkje fårsatte å prøve denne syklys!!!! paga fare for firlinger! synest dette er veldig vanskelig og trenger råd!!!!! vi har jo prøvd så lenge....tar meg i å tenke att det kan jo hende eg ikkje har flere egg etterpå !!?+ er dette noe dere kan hjelpe med?? råd veiledning?? skal vi høre på rådene eller bare kjøre på og satse på att det bare er 1 eller 2 som slipper?? (har altid ønsket tvillinger da=))
Cybele Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 kjør på!!!!!!!!!!!! jeg ville ikke latt det være noe hinder;)
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 hehe, hørtes ut som en liten risk å ta da, hvis det er sjans for å få 4.=) Hvis ikke du har lyst på 4 da:) Men det er vel heller ingen garanti for at alle 4 blir befruktet da.. Enten ta en sjans eller vente til neste mnd=) Jeg tror ikke jeg ville latt sjansen gå fra meg. =)
FrøkenSprøken Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Pul i vei:) Sjansen for firlinger er jo ekstremt liten, da. Og om så dere hadde blitt gravide med fire; hadde det vært verdens undergang? Ja, det hadde nok blitt tøft, men dere hadde helt sikkert klart det? Og kanskje klarer dere bare å bli gravide en gang? Så like greit å få mange, da;) Hehehehe... Nei da, jeg tuller litt også. Forstår godt at man må tenke seg nøye om, men dersom barn var et så stort ønske for meg som det tydeligvis er for dere, ville jeg heller hatt firlinger enn ingen. Så hvis dere føler at dere kan klare det DERSOM det mot all forventning skulle bli fire små, så er det vel bare å kjøre på? Men dere bør kanskje tenke litt på det først?
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Er det ikke ca 25% sjanse for å bli gravid hver mnd?? Da kan du regne med 1 eller 2 barn på 4 egg:) hihi. Jeg hadde kjørt på!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes det var rart å bli advart mot å prøve da.. Oddsene er jo straks litt bedre for å bli gravide, og som skrevet over her, sjansen for at det blir 4-linger er vel ikke akkurat 100% for å si det sånn.. Nei, hopp i høyet og håp på en spire eller to!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde garanter bare kjørt på... 4 babyer er bedre enn ingen:) og som de andre sier så er det jo liten sannsynlighet at man skulle klare å befrukte alle eggene. Dette høres jo ut som store sjanser for å bli gravid:)) stå på!! La skjebnen bestemme hvor mange det blir.. the more the marrier:) etter en stund..hehe. Jeg skal begynne på pergo nå og håper jeg får samme beskjed som deg.. tihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå