håpehåpe Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Skjønner ingenting! Er jeg gravid eller ikke? Har ingen barn fra før og har aldri vært gravid, så jeg er totalt uerfaren. Sluttet med p-piller medio august 2008. Hadde bestemt at vi skulle begynne å prøve april 2009. Fikk mens 1. april, og regnet ut at eggløsning skulle skje ca 18-19 april. Kjenner ikke når det skjer. Hadde murringer i magen ca 1.5 uke etter denne helga. Blødde litt rød-brunt 30.april og 2. mai, og regnet med det var den hersens tanta siden jeg regnet med å få det den ca 1. mai. Testet derfor ikke, fordi jeg var sikker på at det ikke ble noe.... men jeg har fortsatt ikke fått mensen! Bør jeg teste nå mon tro? Har ventet flere år på å begynne prøving, og blir bare gal av å gå å lure. Vil så gjerne!
Lille diamant Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hei Det kan jo høres ut som du har hatt en festeblødning den 30.april og 2.mai. At ett befruktet egg har festet seg rett og slett! Så JA, jeg ville ha testet Lykke til! Håper du er gravid ;o)
Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Høres lovende ut;) Eg hadde festeblødning sist eg blei gravid. Litt blod dagen før eg ventet mensen, og så kom det ingenting etter det... Krysser fingrene for deg!
håpehåpe Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk, begge to! Skal kjøpe en test og sjekke! Håper veldig at spiren sitter:-) Vet jo at mange sliter lenge med å bli gravid, så jeg tør nesten ikke innrømme hvor trist jeg ble da jeg fikk blødningene. Men håper så veldig, og da blir jo skuffelsen stor selv om jeg bare er inne i 1pp.... Kjenner etter mulige symptomer hele tida, så dette er jo virkelig nervepirrende! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå