Gå til innhold

Auuu...Har sånn stikking over eggstokken=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn stikking over eggstokken. Trur ikke at det kan være EL for den skal jeg ha hadd for 2 dager siden. Men aner ikke hva det kan være.....

Huff, måtte bare få det litt ut. Har likson ingen jeg kan prate med. Sorry jenter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..du tror ikke EL er litt forsinket da?? Jeg har hatt sånne stikkinger i eggstokkene siden jeg hadde mens...og venter enda på EL,så det er ganske lenge.

Men er nok kanskje pga at kroppen forbereder EL og kanskje sliter litt med å få den igang enkelte sykluser..for av og til merker jeg knapt EL og.

Skrevet

Jeg erfarte 2-3 dager etter EL, KRAFTIGE stikkninger rett over venstre eggstokk.. Har nå de siste dagene hatt menssmerter, hodepine, hjerteklapp og gråter for ingenting.

Lurer på om de stikkningene kan være at egget ble befruktet el no slik. Er nå ganske sikker på at jeg er gravid.

Er ikke sikkert det er slik me deg, men sånn har nå jeg opplevd det :)

Lykke til videre me prøving!

Kanskje vi sees på 1`ste trimester snart :)

Skrevet

Takk for svarene jenter=)

Veit rett og slett ikke hva det kan være. Ut i fra mine beregninger skal jeg ha hatt EL sændag eller mandag. Har EL ca 8-10 dager etter IKM trur jeg. Jeg har aldri målt EL, men ved forrige graviditet hadde jeg en slik sykuls.

Lurer jo også på om det kan være at egget ble befruktet, men tørr ikke tro eller håpe på det enda. Er så redd for å bli skuffet igjen.

Og i dag da jeg var på jobb fikk jeg plutselig skikkelig ondt i brystene. Var kjempesmertefult. Varte ei stund og så gikk det over.

I tillegg så har jeg drømt masse baby de siste dagene....og det gjore jeg sist å.

hmmmm, får nok bare vente enda 2 uker før man får det sikre svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...