Gå til innhold

Dere som venter tvillinger??

gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er sjangsen til å få tvillinger når begge søstrene til sambo har fått tvillinger,hun ene fikk enegga å d va to gutter å hun andre fikk toegga å d va gutter..hehe...også er d tvillinger å trillinger på begge sidene til foreldrene deres,jeg er nå gravid me sambo å er 5 uker å vei å ser ut som jeg er i hvert fall 3 mnd på vei...er d normalt da? sambo er overbevist om at d er 2..iiiiik...hehe..hvor tidlig kan di se noe sånn på ul i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Må nok dessverre skuffe deg visst du håper på tvillinger!!

Når det kommer til å føre videre genet så har mannen ikke noe å si om det når det gjelder dere to han fører kun videre det til ev. sin datter.

Det er kun visst du har tvillinger på din side at det øker dine sjanser.

Men noen må jo alltid være den første veit du, så er jo litt håp likevel da:-)

Men stor mage så tidlig er jo litt uvanlig så hvem veit.......:-)

Dei skal vel kunne sjå det ganske tidlig på ultralyd, men hvor tidlig veit jeg ikke helt.

Lykke til videre!

Skrevet

ja men,d vil tiden vise...blir ikke akkurat skuffet kan du sei..hehe..var hos lege i dag å ska på ul om 2 uker for å sjekke for legen sa at enten så måtte jeg vær lenger på vei eller så var d to for han kjennte livmorå litt for godt te å kun være 5 uker på vei...å mer enn d kan jeg ikke være siden jeg har hatt tr rød inni mellom :)

Skrevet

Ja men da har du to veker i spenning fremfor deg nå da:-)

Må gjerne gi beskjed når du har vært på ultralyd uansett hvordan det går!!

Skrevet

hehe,skal gi en tilbake mld uansett ja :)

Skrevet

Vi så at jeg ventet to på UL i uke 5. Men jeg hadde absolutt ikke noe mage før i uke 12. Legen kjente ingenting han heller. Men i uke 14 kom den, og da kom den fort.

Lykke til, enten det er en eller to der inne. Det kjekkeste er jo at det er noe der, og et barn er jo kjempestort! To er litt skummelt, men likevel gleder jeg meg veldig til å få to små jenter samtidig. Det blir spennende for deg om to uker da :o)

Skrevet

Tenkte jeg bare måtte fortelle deg at jeg har kun ett par tvillingpar langt bak i slekta , mens min mann har maaange , det er ikke bare det kvinnlige kjønn som bestemmer om man har gener for tv. eller ei.

lurte nemlig litt på dette selv da jeg vart gravid med tv.

Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar :) skal på ul 22 mai....gleder meg noe helt sykt..jeg er da 7+2 når jeg skal på den ul...d viktigste for meg er ikke at d er 2 men i hvert fall at d er hjerteslag på 1 baby om ikke noe annet...jeg skulle hatt tvillinger i mitt forrige svangerskap,d var to sekker men bare 1 baby me hjerteslag...å i uke 33 kom verdens skjønneste jente til verden...nå har jeg termin i januar å vi gleder oss til neste :) har alltid ønsket meg mange barn å jammen får vi d også!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Oioi spennende lesning dette!! Jeg var på UL uke 8+3 og så VELDIG tydelig at det var to... Lykke til uansett en eller to i magen!

Skrevet

Dette kan de vel oppdage ganske tidlig ved UL. Det er ikke unormalt å få mage så tidlig - jeg har to små fra før - og ved begge disse svangerskapene fikk jeg MAGE med en eneste gang. Begge ganger ble jeg sendt på UL for å utelukke at det var flere enn 1. Begge ganger falsk alarm. For vår del ble det da et sjokk da vi startet svangerskap nr 3, for da var jordmor så rolig med at magen min vokste så fort.... UL viste da 2 stk....Ved mistanke om dette er det bare å snakke med lege eller jordmor, slik at de får bestilt time til UL - eller om du koster på det privat som vi gjorde. Uansett lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...