Gå til innhold

Jeg trenger litt trøst jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg på bursdagen min og gråter fordi jeg fikk TR i dag. Noen som vil trøste meg. Mannen min er bortreist, så jeg sitter her alene. Har prøvd å lage et søsken til datteren min siden desember 06, så nå blir jeg snart gal. Det blir bare verre og verre hver gang TR kommer. Må vel snart bare innse at dette ikke går. Måtte bare få ut litt frustrasjon her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist å høre. Men siden dere har en fra før er det vel håp for dere? Nå kan ikke jeg mye om hva man gjør etter lang prøveperiode, men ser du skriver 28pp, da må det vel være noe hjelp å få? Det er så urettferdig noen ganger, siden dere har prøv så lenge er dere tydeligvis klare for å ta imot et barn, og så ønsket som det er vil det komme til en god familie! Det begynner kanskje å bli litt sent på dagen nå, men hva med å ta med deg jenta di ut en tur, en liten shoppingrunde eller en tur på cafe for å feire deg selv, det fortjener du absloutt! Håper håper dere får det til, det er sikkert tungt for mannen din å ikke kunne være der for deg i dag.

Skrevet

huff stakar deg. å gratulerer så mye med dagen=) kan skjønne du er frustrert. du er vel den som har prøvd lengst av oss her inne. Jeg håper det klaffer får dere snart. livet kan virke surt å veldig urettferdig når alt går i mort en. men bare vent, snart er tiden inne får at det sitter en liten spire hos dere=)) er godt å få ut frustrasjon=) jeg har en ledig skulder=)

Trøste klemmer og bursdags klemmer fra meg=)

Skrevet

*klemmepå*

Du må ikkje gi opp :) Hu blir nok storesøster te slutt!! Men av og te trenge en litt hjelp. Har dåkker vært te utredning og sånn?

Men uansett. Når du føle sånn på det, syns eg du ska fortelle det te legen din. Kan og være ein idé og få litt akupunktur kanskje?! Om ikkje aent så kan det gjøre en mer avslappa og rolig. Gi deg et par netter med skikkelig god søvn. Det har en alltid godt av når en står i utfordrende situasjoner.

Sånn te seinere og, så e dette akkurat plassen for å lufte frustrasjoner :) Her e der alltid noen som forstår og kan komme med oppmuntringer.

Håpe du klare å slappe litt av i dag, på bursdagen din.

Gratulerer masse med dagen!!! :)

Skrevet

Uff da.Gratuelerer med dagen uansett.Jeg fikk også tr idag,7 dager over ikm....Så ufattelig lei!!

Livet kan være så utrolig urettferdig noen ganger og det er helt klart en stor utfordring å være prøver.

Jeg dro rett hjem og skjenket meg et stort glass vin og kom hjem til progresteron kremen jeg har fått av homopaten min i posten. Så nå håper jeg inderlig at den skal få syklusene mine oppe å gå skikkelig.

Utrolig deilig med fotsone og aku som jeg får hos homopaten.

HAr du prøvd noe slikt? Hjelper å ha noen å gå til når følelsene tar overhånd og man har prøvd alt.

Hvordan skal man leve normalt, når alt man tenker på er om man kommer til å få det til.

Du er heldig som har en liten jente da, det er kos og god trøst.

Lykke til videre:)

Skrevet

Tusen takk for trøst og oppmuntring jenter. Er så godt å komme inn her blandt jenter som forstår og er i samme situasjon. Har gått hos akupunktur i 3 mnd, og hun er veldig opptimistisk, så jeg får prøve å holde ut litt lenger. Siden jeg har vært gravid før tenker jeg jo at det ikke er noe galt. Derfor har jeg ikke vært på utredning, men jeg får vel kanskje ta en tur snart. Det er bare så fryktelig slitsomt dette her.

Skrevet

Huff *trøsteklem* Vet desverre akkurat hovrdan du har det. For 2 mnd siden var det jeg som satt på bursdagen min å gråt over tr besøk:-((

Men jeg fant også ut at det ikke gjorde ting noe bedre. Bak en kake(eller kjøp en, hehe;P) og kos deg masse med lille jenta di så skal du se det blir mye bedre:-)) Gratulerer så masse med dagen:-))

Skrevet

Trøste, trøste!

og... Gratulerer så mye med dagen:)

Alterrnativ medisin som bl.a akupunktur er kjempe bra. Men ta en tur til legen og be om utredning du.. For hvis du er så heldig å bli gravid mens du venter på den, så....;;;O)))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...