Gå til innhold

Hva er forskjellen på en kjole og en tunika?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 15 år senere...
Anonym bruker skrev (På 6.5.2009 den 16.51):

Trodde jeg viste litt men etter å ha sett på motehus.no ser jeg virkelig ikke forskjellen...

En tunika dekker bare halve rumpa og ikke helt over hvis passform er riktig så er på en måte en ekstremt kort microkjole så er noe som er lenger enn vanlig topper og gensere,  på lave folk kan passform på tunika bli feil og da blir den automatisk en kort minikjole istedetfor på den personen.   Min kone f.eks. har brukt tunika som minikjole pga dem dekker hele rumpa ned.... 

Så ja enig at det kan være vanskelig se forskjell om passform blir lik som andre kjoler under kategorien minikjole på modellene i  butikken en tenker handle fra...  

Pils skrev (38 minutter siden):

En tunika dekker bare halve rumpa og ikke helt over hvis passform er riktig så er på en måte en ekstremt kort microkjole så er noe som er lenger enn vanlig topper og gensere,  på lave folk kan passform på tunika bli feil og da blir den automatisk en kort minikjole istedetfor på den personen.   Min kone f.eks. har brukt tunika som minikjole pga dem dekker hele rumpa ned.... 

Så ja enig at det kan være vanskelig se forskjell om passform blir lik som andre kjoler under kategorien minikjole på modellene i  butikken en tenker handle fra...  

Du må en noe spesiell søkehistorikk.....

Anonymkode: cda90...896

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...