Musemor med tre søte små Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Husker første gang jeg bestilte varer på nett for mange herrens år siden. Det føltes så rart å "dra kortet" og ikke få varen med en gang. Gikk og trippet i flere dager. Jeg liker ikke å spille lotto, foretrekker flax-lodd. Vil vite om jeg har vunnet med en gang. Så når jeg har hatt EL, og sex på riktig tidspunkt, vil jeg vite svaret NÅ!!! Det er umenneskelig å måtte vente _10 DAGER_ før det er noe vits i å teste......
Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Signerer denne....Eg må stadig bla opp i kalenderen, og sjekke, og tar meg stadig i å tenke....What?! Bare en uke siden EL?! Føler jo at det er 3 mnd siden, hehe... (nå har eg IKM idag da, og har testa...men er bekymra og skal til legen i neste uke...neste uke?! Hvordan skal eg få tiden til å gå fort?!)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Ja, jeg er frustrert. Vil teste NÅ, 1 DPO......... Dette kommer å bli en laaaaaaaaaaaang uke
Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ikke blir det bedre av å lese her inne heller...
Musemor med tre søte små Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Nop, og jeg som skulle roe ned denne pp......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå