Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?06+09?

Tingeling27

Anbefalte innlegg

hei

☆Meg og lille snuppis☆06+09?

så du hadde svart på ett innlegg her, så bare lurte på en ting:)

testet du positivt på grav test 4 uker etter utskrapning, og alikevel fikk mensen?? trodde ikke mensen kom før alt hcg var ute av kroppen?? hvordan vet du at det var vekke etter 6 uker? var du hos legen??

jeg hadde utskrapning når jeg var like langt på vei som du...hadde positive el tester ett par uker etter dette før de ble negative...nå på søndag var den positiv igjen...så da har jeg vel hatt el og hcg ute av kroppen??

Fortsetter under...

Hei igjen =)

14 dager etter utskraping sluttet jeg å blø, kjente også at jeg hadde vondt i magen, typiske EL-smerter, vi hoppet til sengs og lot det stå til. Hadde EL-smerter på dagen 14 dager etter utskraping, altså en lørdag - deretter var jeg på gyn på sykehuset på mandag for kontroll etter utskrapingen. Da sa gyn legen at han kunne se at jeg nettopp måtte ha EL - for ett par dager siden (det stemte jo) og jeg håpet at det klaffet - testet meg annenhver dag for å se om testene ble sterkere eller svakere, den var like sterk hele veien helt frem til nøyaktig 4 uker etter utskraping - testet da svakt positivt og så fikk jeg mensen bare noen timer senere!!! Ble litt lei meg og skuffet over at vi hadde truffet på EL, men at det ikke ble klaff... Mensen var kjemperar da (første mensen etter MA og utskraping) - bare 2 dager mot normalt 5-6 dager! Fortsatte å teste positivt, men da svakere... 6 uker etter utskraping var graviditetstesten helt negativ. På nøyaktig 7 uker etter utskraping (10 dager etter neste EL) testet jeg positivt igjen!!! Testet to ganger til med noen dagers mellomrom og den ble bare sterkere og sterkere!!! Så jeg er gravid igjen og skal på første time på gyn på sykehuset torsdag om 1 uke - da er jeg 6+0 - så det blir spennende! Fikk egentlig beskjed på sykehuset at hcg kunne sitte så lenge som opptil 9 uker etterpå!!!

Har aldri testet med EL-tester, kun graviditetstester som er sensitiv for HCG - EL tester er vel bare sensitiv for LH og noe annet tror jeg (ett annet type hormon)...

Lykke til da, håper spiren sitter fort hos deg =)

Kanskje du allerede har fått ny spire?? ring lege og få deg time, evt time på gyn på sykehuset så du får tatt en UL og sjekket om du er gravid igjen, evt blodprøver med noen dagers mellomrom - da ser du jo om hcg stiger, stiger det er du jo gravid!!!

Lykke, lykke til klem

Tusen takk for svar :))

så da er det jo håp for meg også...du er heldig som ble gravid igjen så fort assa...:)

jeg har testet med el tester fordi jeg ikke har hatt noe annet og vet at de slår ut på graviditet også....de var positive lenge etter utskrapning...og så ble de negative igjen...og når den da ble positiv igjen i en dag, så vil jeg tro at det var el...

så nå håper jeg virkelig at det var el og at vi traff:)

kanskje jeg bør kjøpe en grav test for å se om jeg fortsatt har hcg i kroppen?? til mandag er det 5 uker siden utskrapning hvor jeg var 11+2....

lykke til klemmer til deg også:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...