*Mo9cA* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 I dag bestemte mensen seg for å komme. Til og med flere dager "for tidlig". Var SÅ sikker på at det hadde klaffet denne pp, men atter en gang så kom den STORE nedturen!!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Er så sliten av hele prøve greia og å hele tiden være i en emosjonell berg og dalbane. Hadde kanskje vært litt greiere om jeg fikk litt mer støtte fra sambo, men hver gang jeg nevner utredning så sier han bare at jeg må være litt tålmodig:-(( Hvor tålmodig skal man være da?? Vi sluttet med prevansjon januar 2008 og det begynner faktisk å bli LENGE siden!!! Hva i all verden skal en stakkars jente gjøre for å få til dette da??? Dagens utblåsning...
min tur snart? Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hei. Jeg har det på samme måte som deg:-( vært uten prevansjon i 1,5 år. Har en datter på 6 år som gjærne vil bli storesøster. Jeg har vært hos gyn.for å ta prøver,og jeg har eggl.jeg har prøvd eggl.tester,så jeg vet når jeg har eggl.men den spira sitter jo fa... ikke,det er så frustrerende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg krysser fingre og tær hver mnd,men det hjelper ikke,jeg skal ha mensen rundt 15 mai,og jeg kjenner allerede at den er i anmars,kan virke som den kommer før denne tia,har så utrolig menssmerter i ryggen! Lykke til til alle oss som prøver HARDT
Blåbærmuffins Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Da ligger vi helt likt. Mensen kom i dag, så går over i 16.pp... IKKE gøy! Synes virkelig dere burde starte med utredning, skjønner ikke at du har greid å vente så lenge.. Samboeren min var heller ikke så gira på utredning, men vi hadde en avtale på at vi skulle kontakte lege når vi hadde prøvd ett år. Viste seg at han har få svømmere, så var jo bra vi fant det ut rimelig fort. Du kan jo starte med å dra til fastlegen din og få tatt noen blodprøver, om du ikke har gjort det?
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Flere som fikk den j...... tanta i dag. Vi har prøvd siden desember 06 og tålmodigheten begynner å bli veldig liten nå. I all frustrasjon så er det på en måte litt godt å komme inn her å se at det ikke er bare meg som sliter med å få det til. Man føler at man er helt alene om å ikke klare det. Det er ekstra tøft akkurat nå, for det er to gravide på jobben. Har ikke lyst til å se dem eller prate med dem. Ganske tøft. Godt med en liten utblåsning.
februar baby! Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Dårlig dag for oss som har prøvd lenge idag!! tr idag etter 7 dager over. Hvordan klarer alle andre det? Anbefaler et stort glass vin, det har jeg allerede begynt på! Noen råd for alle bergogdalbane dagene?
*Mo9cA* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 "håper vi lykkes!" sitt råd om ett stort glass vin har jeg stor tro på!!! Livet føles rett og slett ikke til å leve i dag. Har så lyst på barn at når jeg når bunnen(altså hver gang mensen kommer) så har jeg rett og slett lyst å dø:-S Har gått greit nå lenge, men nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig. Kjipt at vi må vente så lenge!!!! Dette med at det er vanskelig med andre som er gravide har jeg FULL forståelse for. Det er AKKURAT slik det er for meg også for tiden. Er rett og slett blitt en bitter og grinete(men heldigvis ikke gammel) jente. Fikk ett tante barn for litt siden, men klarer ikke å forholde meg til han å det er så leit for jeg vil jo ikke at det skal være sånn:-(( Må vel ta meg en tur til legen ja, men er likso så redd for å få vite ting jeg ikke vil vite:-S Vet det høres helt sykt ut, men tror ikke jeg klarer mer motgang nå. Vil liksom bare bli gravid!!! Hver gang jeg får mensen så furter jeg noen dager også bestemmer jeg meg for at hvis jeg får mensen DENNE pp, ja, DA skal jeg til lege. Så kommer mensen og jeg begynner på nytt igjen med furting og lovnader om at DENNE pp osv. Merkelig at jeg klarer å holde på sånn:-(( Kanskje vi bare skal drikke masse vin i kveld hele gjengen??? Jeg har prøvd å finne meg en ny hobby og det funker faktisk veldig bra det!!! Har dere noen hobbyer????
februar baby! Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Haha, ja vin hjelper iblant. Vi kan jo ikke la være å unne oss gode ting når vi har det så kjipt. Hadde vært morsomt å møtes, så kunne vi sluknet sorgene og så le litt av hele greia. Mannen min og jeg prøver å ha litt humor rundt det også, selv om jeg har lite humor rundt tr... Går også helt i kjellern når jeg får tr, men kommer meg fort og blir positiv igjen.Prøver å trene og planlegge gøyale ting frem i tid, for å ikke sette hele livet på hold. Det verste rådet jeg vet er"ikke tenk på det" og "ikke stress, så skjer det"! Arg..det er de som ikke har det sånn!!
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Får vel legge datteren og åpne en flaske. Skål. Dette innlegget er akkurat som jeg skulle skrevet det selv Mo9ca. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg har klart å holde ut alle disse månedene. Min hobby er hesten min.
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Kjenner meg igjen i frustrasjonen.. Tror man kjenner no, også er mensen forsinket og da blir man hvertfall litt sikrere.. Tar en test, negativ, og vips der kom tr og gitt. Det er HVER gang.. Kan den ikke bare komme til tiden da, så slipper vi de testene hele tiden.Kommer jo rett etterpå alikevell... Så denne pp tør jeg nesten ikke håpe en gang.. selvom jeg kanskje merker noe annet nå ennde andre gangene, men så er det den skuffelsen som kommer, når tr kommer da:S Merkelig at vi skal ha så mange "symptomer" alle mann (kvinner:P) Hunder kan jo få innbilt svangerskap, kanskje vi også får noe lignende, når vi går å tenker så mye på det og kjenner etter og håper:) hehe, kan nesten virke sånn.. forsvinner jo så fort tr kommer..!! Men, Masse lykke til alle sammen=) Sitter nok snart=)
*Mo9cA* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2009 "håper vi lykkes!" Ja, de rådene er det verste jeg hører også!!! Blir faktisk utrolig provosert når folk sier det til meg og da SPESIELT hvis det er venninner med barn *GAAAAAAH* Og jeg er også enig i at vi skulle ha møttes alle sammen. På samme måte som det er gravide treff så skulle vi hatt vil bli gravide treff, hihi:-)) Kanskje det er noe vi må få til??? *knis* "Vårstjerna. Jente 3 år ,28 pp" Hest må vel være den desidert beste hobbyen når man prøver vel?? Det bruker du vel masse tid på?? Jeg syr, strikker og annet håndarbeid og det er KJEMPEKJEKT, men blir desverre også i den verdenen altfor mye påmint mitt store ønske om å få barn siden alle som syr og er på div forum syr mest barneklær, vognposer, smekker osv. Men men, dette klarer vi jenter!!!!
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 ja ikke sant, veldig lett å bare glemme hele greia!!!!!! lett for dem å si som allerede har de barna de skal ha eller er gravide allerede.. og de gikk det sikkert veldig lett for.. da er det lett å ikke tenke noe på det!!!! Ja, det skulle det vært.. Er ikke bare de som er Gravide som har mye å prate om.. Absolutt de som prøver og prøver også
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 Et møte hadde vært bra. Kan vi sitte å trøste hverandre. He he. Det er utrolig godt å gå ut i stallen på de værste dagene. Det hjelper veldig.
februar baby! Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Takk for oppmuntrende ord idag, hjelper å være flere i samme situasjon på dårlige dager. Info og støtte fra jentene her er gull verdt .Alle har forskjellige historier, men alle ønsker det samme. Er super nervøs på prøveresultatene til mannen min, så skal prøve å overleve denne uken og ike være desperate housewife.. Ha en fin kveld
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Ja, det hjelper veldig kjenner jeg=) Ha en fin kveld alle sammen=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 Vil bare sende deg en stor trøsteklem! Håper du har det bedre i dag:) Prøvingen er veldig slitsom i lengden, med mange nedturer. Man må bare godta at spira kommer når den vil, så får man prøve å ha masse og gjøre i mellomtiden, så man ikke blir sittende å tenke hele tiden. Krysser alt jeg har for at det blir din tur snart. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå