Gå til innhold

Faen faen faen faen (sorry ordbruken....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..av ein eller aen grunn, så har eg tatt noen el tester dei siste dagane..sikkert bare for å vær sikker på at eg hadde el.....men så dukka der opp to like sterke streker i dag... :| Såå..hvis det vise seg at eg ikkje har hatt el likevel nå så tror eg kanskje at eg begynne å grine asså...for kroppen seie jo at el va på søndag!! Myk åpen tapp, stikkinger i lysken, bittelitt spotting på søndagen..tappen e forøvrig lukka nå da!! Og ikkje noe elslim i det heile tatt!!

Kan en el test virkelig slå så tidlig ut pga evt graviditet?!?! (vet eg famle ette halmstrå nå men..alt me gjør for det håpet..)

...tror ikkje eg ska stola heilt på el testen men.....hm.........sko bare vær plankekjøring fram te ikm og då sko eg testa positivt!!

Ikm 17 mai, så e bare antagelig 3-4 dpo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm...

kan jo være begge deler.

1) kroppen prøvde å slippe ett egg sist positive test, fikk det ikke til, og gjør et nytt forsøk=D PUL I VEI!

2) el-tster kan slå positivt ut ved graviditet grunnet likheten mellom lh og hcg. men hcg skilles ikke ut før eget har festet seg, og det har det definitivt ikke 3-4dpo(?), så er vel mest sannsynlig el nå?

Har du slim, etc?

=) Lykke til!

Bedre med to el´er enn ingen ;)

Skrevet

Brukte ikkje eltest i helga når eg kjente el..men hadde då alle symptomer.. livmortappen va åpen og myk, litt elslim (aldri hatt no særlig av det..), kløing i puppene, litt spotting på søndagen, stikkinger i magen fre-søndag.... nå e jo ingen el sympotmer der i det heile tatt!! Og eg kan ikkje pula for gubben e på jobb på andre sida av landeeeet!!! Åååårrrh....fy pokker kor irriterande...håpe testen ikkje blir sterakre......at den bare holde seg sånn...eller no..hehe...baaah..!!

Skrevet

Et optimistisk spørsmål Drømme 3pp:

Du har ikke hatt el TIDLIGERE enn du tror da, så du kan være gravid nå????? Så da du trodde du hadde el var spottinga festeblødning????

Ellers kan det vel være alt mulig rart... Kvinnekroppen altså!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

då må det ha vært evt forrige helg....siden gubben reiste..hehe...men syns det va litt kjapt i tilfelle.... det hadde jo blitt bare ei uke etter forrige tanta det då...men det e jo mulig..hehe......sukk....får jo bare vente å se da....Der komme alltid ein ny pp!!!!

Skrevet

ja, drømme! tenk om det er sånn! du har jo symptomer i bøttevis! TEEEEEST!!!!!!

=)

=D

Skrevet

Haha!! Ja sant!! Tror ikkje eg tør..haha! Vente å se te i mårra..då får eg andre testene..trodde eg sko få dei i dag men neidaaa!! Jaja...klare da ein dag te..har ikkje tenkt meg på fylla så :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...