monca*84*j12 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg får ikke sendt pm.. så jeg legger ut spåen her jeg: heihei... Ting tar litt tid.. Men jeg må være i rette "humøret" for at jeg skal få inn noe.. Men nå skal jeg prøve da, husk ta dette litt med en klype salt da... Kjærligheten: Jeg trur dere har det veldig bra nå. Dere gleder dere over det som forhåpentligvis snart skal skje. Men du føler kanskje han ikke engasjerer seg nok, han gjør det.. han gleder seg han også, men han som alle andre mannfolk føler ikke det samme som oss kvinner i fht prøving om du skjønner? Han gleder seg til og bli pappa, men foreløpig innebærer det bare mer senge kos.. Forholdet deres virker litt skjørt.. Har dere opplevd noe som ikke er helt bra? Med jobbing og åpenhet kan dere få dette forholdet til og vare! Pass på at dere tar godt vare på hverandre når dere får barn.. Du må ikke forsømme han, føler du lett kan bli veldig oppslukt i den lille.. hehe Jobb Jeg trur du kanskje vingler litt på hva du ønsker med livet ditt.. Men ta det med ro, du lander snart, og får utdannelse/jobb du trives i. økonomi. Jeg trur dere kommer til og få helt gjennomsnittelig økonomi... Føler ikke noe negativitet her.. Heller det motsatte.. Jeg trur dere kommer over en "større" sum penger på et tidspunkt.. arv eller lotto eller noe.. Og dere velger og dra på en reise.. barn: Jeg føler to barn på deg.. En gutt først og en jente etter på... Det er ikke lenge til du blir gravid.. Jeg har fortsatt en god følse på tallet 15 for deg! Men kan jo være en annen betydning på 15.. kanskje det er dato for festing eller pos.test eller noe.. Ikke godt og si.. Men.. Om det ikke klaffer denne gangen, så start utredning.. jeg vet ikke om pergo er greia for deg. Men jeg føler at når du starter utredning så slapper du mer av og vips så sitter den.. Kanskje til og med før du rekker og prøve no pergo eller noe... hehe... dette var det jeg fikk på deg! Håper det stemmer med det jeg har sagt før, og at noe stemmer... Lykke masse til snuppa=)
White*Angel Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk. Vi har det veldig bra nå. Men vi begge har gjort noe vi alrdi skulle ha gjort, så det var skjørt i starten på året. Men heldigvis ble det bra igjen. Vanskelig og ikke kunne stole 100% på hverandre må jeg si. Det tar på litt. Men som du sier med jobbing og åpenhet skal vi klare dette. Vi har jo faktisk vært sammen i 6 år i oktober!=) Og jeg har null inntresse av og snuse på noen andre mannfolk. Du har helt rett når det gjelder jobbsituasjonen! Du er veldig flink må jeg si!! Jeg er jo utdanna hjelpepleier og jobber som det her i kommunen.. Men noe fast jobb har jeg dessverre ikke. Men har vært så heldig og få mange ekstravakter, så det går irundt:) Det du så med økonomien ble jeg veldig nysgjerrig på! Samboeren tipper som bare det nå, og vi håper jo på og vinne en dag:) Men det med arv er jeg mer usikker på. Mange som sier mai/juni nå på graviditet. Så det er ikke lett og si. Jeg skal faktisk til pappa den 15 mai nå. og møte lillesøstra mi som jeg ikke har møtt på 5 mnd nå. og nå er hun 9 mnd. Snakk om at jeg gleder meg! Må si du er veldig flink, mye stemmer med det du sier! Du må være stolt over deg selv:) Men tror du jeg står på teorien i morgen? Gruer meg fælt! Og jeg undrer veldig på om du føler noe flytting på oss til neste år. Har veldig lyst og kjøpe et hus, men da må det et lån til. Ps: kan jeg også kjøpe meg pendel å lære og bruke den? eller må man ha spesielle evner? TUSEN TAKK=)
monca*84*j12 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Godt og se at jeg treffer... hehe... alltid litt spennende da vet du=) Oi så koslig og ha en lillesøster som er så liten=) Heldig du! Jeg føler ikke noe umiddelbart rundt teorien din i morgen.. Så verken positivt eller negativt egentlig.. Mitt ordtak er : Lær av andres feil, du har ikke tid til og gjøre alle selv.. Så her er min erfaring: Jeg var aaaalt for rask.. jeg tok meg ikke god nok tid til og lese igjenom og reflektere over oppgavene.. Tenk godt etter hva de spør om! Mye lureri på de prøvene! Dette klarer du.. Jeg trur ikke det blir huskjøp før i 2012.. Dette har med at du må ha fast jobb og at du får en liten en i mellomtiden som stanser planene litt... Klart du kan kjøpe pendel... alle kan lære, men må være åpene.. Jeg bruker veldig lite pendel jeg da.. Må lære meg det ordentlig først.. disse sidene hjelper meg: http://www.albanet.se/category/pendel/ http://solmaane.forumotion.com/pendelen-f34/pendelens-sprak-og-pendulering-t408.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå