drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei jenter!! Kan ikke noen av dere som har hatt gode opplevelser med pergo dele litt da?? Jeg har el selv, men rar syklus og skal prøve pergo for første gang denne PP. Er veldig spent på utfallet!!! Hører det er flere som blir gravide rimelig fort, og at det også er økt sannsynlighet for tvillinger:-) Noen som vil fortelle oss uten pergo-erfaring??
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 heisann. ja, noen solskinnshistorier er bra skal begynne på en dobbel pergokur jeg også nå om 5dager. har hatt exu for 1år siden, fjernet ene egglederen. Får nå litt hjelp - endelig!!!
SUKK!! Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Ja, en solskinnshistorie hadde virkelig vært tingen Skal begynne på min 5. pergokur imorgen og trenger virkelig en oppmuntring
Villvill Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har termin i juni med mitt andra pergo-barn Flere år med slit och så fikk jeg pergo. Vilken lykke! Hade 3 egg vid eggeløsning men det satt bare en var gang. ikke gi opp å lykke til
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal prøve pergo kommende søndag for første gang.. Håper virkelig at det er det som skal til etter 17pp.. Det er ingenting galt med hverken meg eller min samboer, men allikevel så klaffer det bare ikke.. Så nå legger vi all vår lit til pergoen, selv om min gyn ikke hadde den store troen på at det skulle fungere. Men man må bare gi det en sjanse. Lykke til alle sammen. Vi får prøve å holde hverandre oppdatert om resultatet da:) Hadde vært moro å se hvor mange som fikk det til på første pergorunde:)
Mammsenvokser Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Ett år etter p-pille slutt, hadde jeg hatt mensen kun to ganger. Begynte da på pergo, siden det var et halvt år siden sist mensen og det klaffa på første runde!!. Super lykkelig, tørr nesten ikke tro det er sant. Termin i juli!! Lykke til jenter
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Åååå!! Så fantastisk Fantasia:-) NÅ ble jeg glad:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå