Gå til innhold

Festeblødning? (litt ekkelt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Har litt rød-brun utflod. Bare i trusa, ikke noe på papiret når jeg tørket meg... Kan det være festeblødning? Eller er det sansynlig med abort? Og om jeg tar en test i dag, vil den være positiv, selv om det er abort på gang? (var positiv test i går morres)

Håper noen kan svare meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i noen dager brunt og litt rødt etter positiv test. ta det foreløpig med ro du og ikke prøv å bekymre deg for masse. Det kan gå godt ser du:) Jeg er 18+4 i dag.

Ønsker deg alt godt

Skrevet

Takk for beroligende svar! Er blitt ganske kvalm utover dagen også... Men det er kanskje et positivt tegn? Sitter på jobben og svelger ned det som helst vil opp.... Huff! Og dette har man gledet seg til!!!! Hahaha!

Skrevet

Hei, jeg skal love deg at du skjønner det hvis du aborterer. Når jeg hadde en sa før påske blødde jeg like mye som ved en mens, med takvise menssmerter. Og ja, testen vil fortsatt være positiv til all hcg går ut av kroppen.

Det du beskriver høres ut som en liten blødning man kan få under sv.skap pga at slimhinnene blir mere karfylte og blør fortere. Det som kjennetegner dette er litt brunaktig blodblandet utflod. Legen sa til meg at det er veldig vanlig, og at man ikke skal bekymre seg før det kommer mye friskt blod. Når det er sagt er det også mange som blør friskt blod uten å abortet:))

Ta det med ro du, dette går sikkert bra!!

Ps, mitt første sv.skap hadde jeg dette flere ganger, og nå er jenta mi snart 3 år...

Massevis med lykke til, og kos deg med kvalmen;))

Skrevet

Hei!

Takk for svar! Jeg har hatt en spontanabort tidligere. Da blødde det masse. Mer enn vanlig mens. Men jeg hadde ikke smerter. Forskjellen er bare at da var jeg 11 uker på vei, nå er jeg 4-5 uker, så lurte på om det var en forskjell der. Men nå har det gitt seg.

Kvalmen kommer som regel 1 time etter at jeg har spist. Litt rart, for jeg trodde det hadde noe med blodsukkeret å gjøre denne kvalmen. Ja, ja...

Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...