Gå til innhold

Bergen treff- noen som vil møtes til treff NR 1 ?

Anbefalte innlegg

Hei alle dere vordne mødre.

august SEPTEMBER oktober

Etter gode tilbakemeldinger innviterer jeg oss til treff.

Det ville vært gøy og møte alle som vil være med.

Jeg foreslår enten

neste uke: alternativer er for meg ons 13 mai el. tor 14 mai

uken etter: alt 18 mai.

Der etter passer det ikke for meg før ut i juni da jeg skal ut og reise.

Dernest tenker jeg at å treffes en eller annen plass i sentrum, slik at tilreisende får mulighet til å treffes (tenker at kanskje noen tar tog?)

Hvis det kun er lokale jenter som vil treffes kan vi jo se på dette etter hvert.

Fint om de som kunne tenke seg å treffes skriver dette her og ikke minst når det passer best (helst i forhold til dato som jeg nevner over)

Ok da har jeg tatt første steg.............

hilsen tone

Fortsetter under...

toppers, da er gutten min i bhg også;)

Kan 14.mai:)

13.mai har jeg en etterlengtet kiropraktortime

18.mai skal jeg til brita og jobb på den ene jobben min, så må sove på formiddagen. (sykemeldingen der har gått ut da)

Annonse

ok jenter da sier vi det. 14 mai på dagtid.

er det flere som vil henge seg på?

Hvor skal vi trefffes?

Burde vi legge ut ny link om dette?

Ps har fått bekkenløsning og må starte på krykker i dag. Jordmor sier at hvis det blir enda værre så må jeg midlertidig i rullestol, dette er kiipt....

Får håpe det er forbipasserende og at med litt avlastning så gir det seg litt.

Jeg vil gjerne være med, men er jo på jobb på dagtid (har fri noen dager innimellom da). Jobber 14. mai.

Men kan dere ikke legge ut treffene på BiM-treff så er det lettere å finne? Tilfeldig at jeg var innom her og så nå (kan jo evt legge de ut begge steder så får flere de med seg... :)

Jeg blir med neste gang om det er på et tidspunkt jeg kan!

Uansett er dere hjertelig velkomne alle sammen til treff for juni, juli, august og septembermammaer 18. mai kl 18 på Louisiana. Skjønner at dere vil ha et treff for "bare" dere, men det er jo endel der som nærmer seg fødsel som uansett vil falle fra snart, dessuten synes jeg det er ok å møte noen som er "mer" gravid enn meg som kan gi meg råd om alt mulig rart :)

Hei

Jeg blir veldig gjerne med og gleder meg allerede! Jeg er dermed i jobb og kunne godt tenkt meg på ettermiddag/tidlig kveld... Ellers er begge/alle foreslåtte datoer ok for meg! :-)

Skal bli kjekt å sammenligne litt mager...lurer på om jeg har stor mage...føler den har vokst noe voldsomt de siste 2 ukene nemlig!

Hei

Hadde vore utrolig kjekt. Men usikker om nokon av datoene passer. Muligens torsdag 14.mai.

Men eg kan berre på ettermiddager/kveld etter kl 17.00. Er på jobb før det.

Men dersom det ikkje går denne gangen så er jo det mulig neste gang

frøkna med høstbebis: grunnen til at vi nå skal ha dette er ikke for å ha "bare for oss", men rett og slett fordi det gjerne ikke passer på ettermiddager pga småbarn etc. Selv er jeg alene med gutten min og har han da på ettermiddagene, så blir kronglete med b.vakt osv.

Hei -Frøkna- med høstbebis 090909

18 mai er det jo og eit treff ja.

Men veldig usikker på der og om eg kan. Gir ein lyd på BIM-treff sine sider visst det ser ut til at eg kan. Er det noko frist for påmelding?

Kveld passer jo so mykje bedre for meg med tanke på jobb.

Annonse

Hei

Jeg har kjempelyst til å møte alle sammen.

Kanskje vi skal legge 2 treff inn.

En på kvelden på torsdag og en på dagen på fredag?????

Hva synes dere om det forslaget???

Jeg teller at 3 stk kan på dagen og kanskje 5 på kvelden.

Jeg kan begge....

Vi legger dette selvfølgelig ut hos august og oktober også, men det begynner å nerme seg, eller .........

Stor mage ja.

Håper dere også synes at dette vokser raskt.....

sitter nå med et barn som har skyggeboksing inni magen min og har det riktig trivelig.....

Riktig god helg fra meg til dere........

Hei dette høres kjempe kjekt ut med treff. Jeg har temin i beg. av okt. Jeg jobber turnus men mest på dagtid, så for meg passer det best på ettermiddag/kvelds tid. Har desverre tidlig vakt både den 13 og 14 mai. Kanskje vi kan få til og sette opp treff på kveldstid også hvis det passer bedre for de som er i full jobb på dagtid? Noen som er interessert i det??????.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...