Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan vi få til en mulighet å søke inne på hvert enkelt forum? Kan vi få søkeresultatene sortert etter det nyeste først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 7. mai 2009 #2 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei! Vi kan ikke få søkefunksjon inne på hvert enkelt forum, det blir for detaljert. Vi har valgt sortering etter aktualitet, dvs at når du søker så kommer det som er mest aktuelt i forhold til ditt søk opp. Så jo mer spesifikk du er i søket ditt, jo bedre skal du treffe. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mai 2009 #3 Del Skrevet 8. mai 2009 Dere har valgt en sortering som ikke fungerer. Det går vel an å ombestemme seg? Og jeg nekter å tro at det i dagens dataverden er særlig komplisert å få en søkemotor som kan søke i et og et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 8. mai 2009 #4 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei trenger da ikke en søkerfunksjon inne på hver forum, men at det er en rullgardin ved den ekstisterende søkerfunksjonen hvor en kan luke ut hvilken forum en vil gjøre søket i. Da er det kanskje en pytteliten sjanse å finne igjen de trådene en leter etter. Sånn som det er nå er det nesten større sjanse å vinne i Lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Del Skrevet 8. mai 2009 Men altså, når jeg søker på "småsporvinj" (med ønske om å sjekke om noen har skrevet til meg) Hva er da mest relevant treff? Jo det nyeste.... Men er det det som kommer opp? Nope. Er det null sjangs for at dere kan revurdere, og heller vise treff etter dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Del Skrevet 25. mai 2009 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå