Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det e gjerne mer enn vanlig, ja, men det e litt..sleipt lissom. Typisk kjennetegn på elslim e at du kan strekke det...hvis du skjønne... Link: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Håpe du forstår noe av detta..hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ja..det komme visstnok gjerne dagene før el helst tror eg..har ikkje no særlig av det sjøl så eg sjekke sjelden akkurat det..
smilla73 Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 hihi, jeg har en kort karriere som budeie i mine riktig unge dager. Og da lærer man at når det henger en slimtråd ut bak på kua, er det på tide å ringe inseminøren... :-)) Så dette med EL-slim plukket jeg umiddelbart opp første gang jeg hørte om det, maaange år senere. Dessverre er det ikke alltid like tydelig hos meg, så ikke så lett å planlegge ut fra.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Ja, eg får ringe inseminøren neste gang der e no slimtråder som henge ut *æsj*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå