Gå til innhold

Noen tempere her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia...

Er 8 dpo, og tempen har ikke steget noe, føler håpet er ute for denne pp. Det som er med temping -> våkner like gira hver morgen og håper på å se en kjempehøy temp, men neida!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tempen trenger ikke stige ved graviditet, men den kan gjøre det. Samtidig kan den stige i lutealfasen selv om en ikke er gravid.

Det som teller er at tempen holder seg stort sett høyere enn hva den var før EL. Den kan også falle på en enkelt måling etter el, men det gjør ikke noe.

Så med andre ord er det ingen måte en kan tolke om en er gravid eller ikke ved å tempe, en finner kun ut om og når en hadde EL. :)

Skrevet

Er det sant??? Jeg går bare og venter på stigning og kanskje trifasisk kurve jeg :-P Tempen har holdt seg mellom 36.42 til 36.57. Har coverline på 36.18, og 36.01 på el, så er jo godt over det enda!!! Og rimelig symptomfri vil jeg si, men prøver la vær å kjenne etter i den grad det går an :-D

You made my day Elisabeth!!!

Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Er bare 8 dpo, og vil ikke teste før tidligst 14 dpo tror jeg, hvis ikke senere. Klamre meg til håpet til tr dukker opp :-D

Skrevet

Jada, så lenge du ikke får mensen og tempen er noen lunde stabilt høy er det alt du trenger :) Det er jo veldig mange som er gravid uten å ha symptomer så tidlig også :)

Skrevet

Ja, uten å fornærme noen her inne vil jeg vel tro det er veldig lite symptomer 8 dpo. (trøster meg selv med det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...