Gå til innhold

Hva synes dere om mannens navneforslag da?

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Eller Steen, Dahle, Solem ++ - fins jo en haug med etternavn folk kan ha;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med andre ord: Hun heter Treschow. Takk for svar!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe Prebs, nei - det sa jeg ikke.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Javel - det skal du få lov til å mene.

Skrevet

Hehe...

Har ikke noe behov for å spekulere i hvorvidt denne Mille-Marie Siklerotte kjenner er frøken Threschow, men litt morsomt at folk tør å påstå det nærmest "ut av det blå", selv om jeg forstår de kan ha tolket svaret ditt dithen ;-) Personlig kjenner jeg 2-3 med denne navnekombinasjonen, (én er under 4, da) - så er jo ikke så uvanlig at det nødvendigvis er denne ene man kjenner til gjennom medier osv.

Skrevet

Når det er sagt, stemte jo alderen du oppga uhyre godt med Treschows alder, men men:-P

Gjest Siklerotte
Skrevet

Kan sikkert stemme, men det var bare en alder jeg antok uten å egentlig vite. Samme kan det være, etternavnet til en person jeg kjenner og hvorvidt det er det ene er det andre er jo ikke akkurat poenget med denne tråden.

Skrevet

Sorry for å kuppe tråden, Vannmann...

Jeg er en så snedig (og enkel) halv-psykolog at jeg tenker at hvis hun (Mille Marie) IKKE heter Treschow, ville Siklerotte ganske enkelt ha svart benektende på spørsmålet mitt.

Skrevet

Gustav eller Gregers. og Vilde.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Men nå føler jeg personlig at jeg har møtt så mange psykologer og psykologi-studenter at jeg ganske enkelt svarer likt om svaret er et ja eller nei, kun fordi de tror de er så smarte. Det kan uansett være det samme, med mindre Prebs hadde et håp om at jeg kunne hooke henne up med Treschow-slekten. Helt sikkert.

Skrevet

Jeg likte Gustav eller Gregers, Johanne eller Marie... :)

Vilde, Mille og Egon går også an... de andre hadde i hvert fall jeg styrt unna (og jeg er altså ikke veldig glad i dobbeltnavn).

Skrevet

Sikker på at han var seriøs med navneforslagene???

Skrevet

Om han var seriøs er aldri godt å vite... Han har en egen form for humor ;-) Var nok en blanding av litt seriøs, og litt ikke tenker jeg...

Skrevet

Uff, ja, nå falt drømmene mine i knus. *Knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...