Nellybelly Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Etter 3.5 år så håper jeg at det endelig skal skje oss!! ) I dag tidlig testet jeg en billigtest, og fikk en ultra svak strek (med farge, men svak) Trodde jeg så syner, og tok en QR test i samme kopp, og det ble helt klart og tydelig en strek!!! (eller, to da ) ) Jeg vet ikke hva jeg skal tro?? Symptomene har vært vanlige pms symptom, som kvalme, mensverk og litt ømme bryster. Men denne gangen mer kvalme. Og jeg føler mensen kommer i hvert øyeblikk, ordentlig mensmurringer!!! Hatt det i 3-4 dager! Jeg hadde en kjemisk graviditet i januar på dag 23 der testen ble negativ og tanta kom dagen etter, og jeg er så redd at tester skal bli negative igjen i morgen, eller senere. Mistet for 2.5 år siden også, så har helt superangst!! (Er i dag på dag 32 eller 36, hadde el 20. april.) Mannen min vet ingening ennå, han har gitt beskjed om at jeg ikke skal si noe før jeg er 100%... Uff, jeg føler jeg er bare helt alene i verden akkurat nå, mange tanker, gleder, redsler og uro!! Bra det fins en verden "her inne" !! ) Siden jeg føler tanta kommer snart, så tør jeg ikke helt å slippe jubelen løs!! (
liber Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 gratulere:) tror du kan juble litt jeg. du fikk jo pos test.. jeg er sju uker på vei å tror jeg får tr hver dag, flyr på do for å sjekke i ett kjør:)
Nellybelly Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Tror du ? Jeg håper du har rett Å det er så skummelt synes jeg, når jeg tror tr kommer hele tiden! Men du har murringer du også altså? Trodde det "bare" skulle stikke litt i sidene og sånt jeg... Jeg spotter ikke, bare blank utflod... Har du andre symptomer? Jeg er veldig kvalm i bølger... Men ikke så veldig ømme bryster akkurat. Tisser litt ofte, sikkert fordi jeg er så tørst... ;o) Jeg gru-gleder meg til å fortelle til mannen min. Lovet å ikke si noe før jeg var 100% sikker. Hvordan holde hemmelig til f.eks helgen da? Hmm... Og hvordan si det... Han vet sjansen er der, men han blir nok aldri helt "klar" for å bli far... Er så redd for negativ reaksjon. Så jeg prøver finne en "myk" måte å si det på... Idèer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå