Gå til innhold

Bebè Confort High Trek

Anbefalte innlegg

Jeg har bare hatt denne vogna i to uker nå, og må si jeg er superfornøyd!

:-) Kjøpte den riktignok brukt... Men det jeg ville si var at den er liksom alt det jeg har lett etter. Siden jeg ikke har hørt noe om vogna her inne, men fikk den anbefalt av en slektning, vil jeg bare dele med dere alt den inneholder:

Den er lett...tror den veier under 10 kg faktisk. Jeg får den inn i den lille bilen vår, og synes den er enkel å legge sammen.

Den har tre hjul, men alle er store. Det er liksom ikke et lite forhjul. Derfor synes jeg den er så god å hjule i skog og mark. Men jeg hadde den også på kjøpesenter i går, og den kom seg frem mellom alle hyller og stativ. :-) :-) :-) Og så er det god plass handlenettet under, jeg hadde i går plass til jakken min, babybjørn bæresele, et lekeapparat, og en handlepose fra matbutikken.

Vet mange her inne leter etter en lett vogn/trille som man kan snu sittedelen på. Det kan jeg på denne. :-) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140060965-beb%C3%A8-confort-high-trek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ikke vogna før lillen var 6 mnd, så jeg har ingen erfaring med bagen. Men i følge slektningen min - som anbefalte vogna - er bagen helt ok, men litt i minste laget. Jeg valgte derfor en stor og stødig bagvogn først (et valg vi var veldig tilfredse med), og byttet til denne nå når lillen vil sitte litt mer opp (men kan fortsatt ligge i high treken altså).

Vi har også kjøpt denne vogna og jeg gleder meg masse til å bruke den. Den står i stua og frister meg hver dag og jeg har testet med venninners babyer oppi når de er på besøk. Min egen baby kommer først ut om et par måneder.

Vi kjøpte også vogna brukt og de som hadde hatt den før oss hadde brukt baggen til ungen var 9 måneder. Dette varierer nok fra barn til barn vil jeg tro, men baggen er veldig godt isolert så man trenger visstnok ikke stor voksipose og alt det der. Det skal visst holde med saueskinn og dyne med trekket over, men man får også fint plass til mindre poser. Det indre målet på baggen er 76 cm, altså mindre enn TFK, men større enn OTH. Skulle ungen likevel vokse ut av den tidlig er sportsdelen ergonomisk riktig i ryggen slik at ungen kan ligge i den før hun/han sitter selv... Og sportsdelen holder lenger enn jeg trodde. Naboungen har vokst ut av Teutonia for et halvt år siden, men sitter fint i High Trek'en :)

HI, hva slags storm- og regntrekk har du kjøpt?

Annonse

Vi har også bestillt denne. Gleder meg masse til å få den hjem. :D Vi elsket hvor enkelt det var å bare klikke på de forskjellige delene, ikke noe makkverk. Og den blir bitteliten når man legger den sammen, det er fint for oss med liten bil. :D

Viktig osgå at man kan snu sportsdelen begge veier. Jeg syntes førts windoo bagen så liten ut, men i etter jeg så den igjen følte jeg ikke det. Den er like lang som de fleste, men den smalner litt inn ved fotenden som gjør at den ser "liten" ut.

Jeg kan da informere om at jeg i dag puttet min venninnes 7 måneder gamle sønn oppi vogna og han stortrivdes! I tillegg fant jeg frem den gamle lammeskinnsposen min som vi skal bruke og stappet den oppi og det funket også fint. Så jeg er null bekymret for størrelsen på baggen... Og den er uansett langt større (og bedre isolert) enn OTH og en del av de andre baggene som er ute på markedet.

:)

Man kan fint kun kjøpe sportsdelen, men vær obs på at det ikke er sikkert at denholder ut hele vognperioden. Vi regner med å bruke denne vogna (med bag) fra ungen blir født til rundt to års alder og bytte til en enklere trille da. Har testet sportsdelen med stor to-åring oppi og det er masse plass til beina, men hun dulter snart oppi kalesjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...