Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bare så lyst å fortelle dere om en ul time jeg hadde nå for ikke så lenge siden i forbindelse med fryseforsøk.

Jeg og samboeren satt og snakket med gyn og da spurte han om vi noen gang hadde vært gravide, jeg var så ivrig å snakket i vei uten å tenke meg helt om så jeg sa at" etter min første lapraskopi hadde jeg blitt gravid på egenhand.." Samboeren var snar å tilføye" vel, du klarte det nu ikke helt på egenhand, du og ho jomfru maria du liksom..."

Sånn går det når det går litt fort i svingene, hi,hi;)

Ble en god latter på oss alle sammen da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha så utrolig bra svart:o)og kommentert.

Kan tenke meg at dere fikk dere en god latter ja;o)!!

Da må jeg nesten bare fortelle noe fra ett av mine forsøk:

Jeg kommer inn på UL før uttak,og er nok litt stresset. Legen undersøker meg også sier han; Hva sier du om to egg??

Å,det syns jeg høres litt lite ut svarer jeg skuffet. Jeg hadde jo håpet på fler enn det!!!!!

Legen ser ut som et spørsmålstegn i noen sekunder før han sier:

Jeg mener hva sier du om å sette inn to egg...............??

Hihi,jeg trodde i et stresset sekund at han mente at han bare hadde funnet to egg på UL,og DET var jo litt lite!

Vi fikk oss også enn god latter der;o)

Skrevet

Hahaha:):):)

Det er fort gjordt at det blir missforståelser i kampens hete:):)

Synes jeg ser for meg hva han tenkte når du sa du syntes det var lite med to, du satset kanksje på 6 linger; tenkte vel han:):):)

Men ikke bare vi som kan være stresset, en gang sa jeg til en lege at jeg var så fryktelig forkjølet og lurte på om det gikk bra, da svarte hun at" du må bare huske å pusse tennerne først..." Hæ, ser ikke helt hvorfor jeg må pusse tennerne først, men hun mente jo selgfølgelig at jeg måtte huske å pusse nesen først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...