Wilhelmine'n Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Noen som her som har prøvd akkupunktur, for å bli gradiv tidligere? Med eller uten hell??
Lille diamant Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Har ikke prøvd det, men skal bestille time for å se om jeg kan få orden på syklusene mine :S er umulig å finne EL sånn som jeg har det nå...
Wilhelmine'n Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Er sånn det er hos meg og. Så tenkte jeg skulle prøve det og se om det kunne få litt orden på sakene=) Ikke noe regelmessig mens i det hele tatt, så prøvd el test 3 pp nå og inge utslag.. litt frustrerende.. Lykke til=)
emilie Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 heihei=) går til akkepunktur, skal til min 3 beh. i morgo har hatt så mangen beh. pga ustabil syklus, manglande eggl, +++ trur nåk det blir noken beh. til før spiren sitter=) lykke til=)
Lille diamant Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har kun testet etter EL fra mars av, og da fikk jeg kjempe positiv test 2 dager men har ikke funnet den etter det. Men regner med at jeg har EL da, men må bare klare å finne den..sukk.. Har tro på akupunktur jeg, så skader ikke å prøve Lykke til du også
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2009 ja og det er visst ikke bare lett har jeg finni ut:P hehe.. NEi det gjør jo ikke det, så tror jeg skal prøve=) Takk for det=)
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har gått hos akupunktur i 3 mnd nå, foreløpig uten hell, men damen er ganske sikker på at hun skal klare å hjelpe meg, så vi får se. Sist jeg var der fortalte hun om ei som hun har behandlet i 6 mnd, hun er nå gravid med tvillinger.
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2009 Noen fungerer det etter 1 gang andre 4-5 og kanskje mer. Kroppen reagere jo forskjellig. Er jo en grunn til at vi er flere som "sliter" med å få det til... Er du da en gang i mnd ? måtte du ha vært hos lege først?
superspent75gravid Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg tar akupunktur. Jeg har ikke bestandig el av meg selv pluss at syklusen min henger seg opp pga prøvingen. Var regelmessig før. Etter jeg begynte med aku har jeg blitt regelmessig igjen. Jeg hadde time på dag 14 i syklusen min sist pp, og da kom el så det dundret. Jeg ble gravid også, men det endte desverre i en sa:( Er nå i min 6 pp og har bestillt meg ny time på dag 14 nå også. Får håpe at det funker denne gangen også, og at spiren klorer seg fast. Lykke til, og akupuntur anbefales på det høyeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå