Cybele Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Fersking etter pilleslutt, bare hatt en syklus tidligere, forrige måned. Hadde ikke et fnugg utflod i lutealfasen. Men nå har jeg, hvit og nesten klumpete. Er 7dpo tror jeg. Leser at man kan få litt utflod ca en uke etter el (pernille.info) og at dette skyldes en lh-topp i hormonene. Tror ikke jeg er gravid, for tror ikke jeg traff el med sex, sambo var bortreist, og innbiller meg vi var 1-2 dager for seine med pulinga. Bare nysgjerrig påskylud og sånn=) Hvordan er deres lutealfase? Ømme pupper er tydelig er greie for meg, når eggløsnigen har vært kan jeg faen meg nesten ikke ha på klær, haha! Går over etter ca fem dager. Nå er ømmheten borte. Likt forrige måned=) =)=)=)
Cybele Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2009 Og enda en ting, haha, helt sært. trodde kvinner skulle være på sitt mest "lystne" runt el. Men her i gåren har det tatt av de siste dagene. Siter og forgår av kåtskap på skolen. Midt i lutealfasen. MYYYYE mere våt og kåt enn rundt el. Var ikek sånn forrige syklus. Må være våren;)
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Det kan være tegn på at mensen er på vei om en ukes tid, jeg har alltid utflod i lutefasen(denne siste lutefase har jeg hatt økt oppblåsthet også, ). og har alltid ømme pupper før mens, syklusen min har vært stabil i maaange mnd og det er over ett år siden jeg sluttet på pilla, er enda ikke gravid, men de to siste mnd har mensen kommet da 4 dager for sent i mars og 7 dager for sent i april, så jeg lurer på hvor mange dager over det blir nå jeg, skal ha mens 12 mai,hmm... ( utfloden->Men om den ikke avtar for deg burde du gå til gyn for da kan det hende du har noe som heter bakteriell vaginose, ikke noe farlig men det forårsaker illeluktende og klumpete utflod.Man må ta gyn test og gyn tar prøve av utfloden, man får en resept på en vaginalgel om det blir påvist bakteriell vaginose. for all del jeg sier ikke du har det,) men kroppen kan bli forvirret etter pilleslutt for da får den ikke det den har fått til "vanlig" liksom,for noen tar det tid før syklusen stabiliserer seg og for noen går det mindre tid. Men jeg håper du er gravid jeg da:) når skal du ha mensen da?
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Ja jeg tror og det er åren, pleier ikke å være spnn jeg heller, men tror jeg er veldig våryr ja, hehe:)
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 der var litt skrivefeil ja, jeg tror det er våren, pleier ikke være sånn, skulle det stå, fort gjort med skrivefeil når man ser på tv samtidig ..
Tingeling27 Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 hei på denne siden kan du finne litt om sekret i syklusen:) http://www.pernille.info/cervixsekret.htm bla litt nedover på siden:) der finner du en tabell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå